Jälle üheksa kuud ootust 😱

Mina oma paistes põsega. :D

Ma olen viimased kolm kuud olnud väga tegus ning pea igav päev on olnud käed jalad tööd täis. No ikka nii tegus, et ei olnud mul aega ei puhata, ega blogi kirjutada. Võib-olla, kui ilmad lubavad siis paar korda veel satun rabasse jõhvikale see aasta, aga üldiselt on selleks aastaks minu poolt finiito. Olen väga rahul selle marja aastaga. Kurb olen küll, et seenel see aasta käia ei saanud, aga loodetavasti järgmine aasta on selle eest kaks korda parem seene aasta, kui tavaliselt. 

Ma ei teagi mida ma nüüd need 9 kuud teen? Ma pole üldse selline kodus istuja tüüp, mulle meeldib kogu aeg olla tegus ja aktiivne, sest see hoiab mind elava ja puhanuna. Niisama istuja pole ma iialgi olnud. 

Muidugi oleks vahelduseks tore niisama kodus olla, pühendada end ainult perele, kodule ning blogile. Aga ma täiega kardan, et ma saan endale jälle selle väsimushaiguse külge. Niiet ma pean ennast liigutama. Aga kuidas, see on veel vaja välja mõelda. :D

Poole aasta pärast panen ma tõenäoliselt Siim Sandri ka lasteaeda ning pean hakkama mõtlema tööle minekule. Samas suvel tahan ma jälle ju metsa minna, niiet kas on mõtet minna kuskile kolmeks kuuks tööle? Samas pere ei toida end ju ise, niiet peaks ikka vast tööd ka vahepeal tegema. :D Kui päris aus olla, siis kõige enam ma igatsengi reaalselt töö tegemist. Heameelega potsataks kohe kuskile kohvikusse teenindajaks ning teeks tööd. Aga Siim on veel liiga väike. :D

Järgmine aasta tahaks selle uue kodu teema ka tõsisemalt ette võtta. Sest lapsed kasvavad ning ühetoaline korter jääb ilmselgelt meile liiga väikseks. Pealegi meil on ju veel koer ka, kes armastab õues jooksmist. Nüüd olen ma veendunud, et koer pole ikka korteri loom. Koer tahab vabadust, ta tahab joosta, möllata, haukuda jne. Korter pole aga selle kõige jaoks just kõige õigem koht. 

Ma nii loodan, et meie pere suur unistus ikka kas järgmisel või hiljemalt ülejärgmisel aastal teoks saab!

Aga kui kellelgi on ideid, kuidas ma võiksin need 9 kuud end tegevuses hoida, siis olen igasugustele mõtetele avatud. :) Samuti võib mulle anda ka vihjeid, millest te sooviksite, et ma täpsemalt oma blogis räägiksin. :) Sest nende 9 kuu jooksul muutub mu blogi kindlasti taas aktiivseks. :) Ideid võib kirjutada nii kommentaarisse, kui ka postkasti. 🤩

Kommentaarid

Populaarsed postitused