"Krdi bitch isegi vastata ei oska"



Blogin viimasel ajal nii meeletult harva ja kui tekib vaba aega, et blogida, tuleb seda teha muidugi ebameeldivatest asjadest.

Ega see marjamüüja elu lihtne pole. See ei ole nii, et korjad marjad, müüd maha ja ongi kõik. Eeltööna tuleb paljude inimestega ikkagi suhelda. Selle suvega olen ma siiski sadade inimeste juurde viinud marju, sadade inimestega pidanud suhtlema ning vahel ikka juhtub, et Facebook on nii umbes, et mõni vestlus kas kaob või jääb kahe silma vahele.

Ühel õhtul kirjutas mulle üks meesterahvas, et ta võiks minult laupäeval (nädal tagasi) mustikaid osta. Uurisin mitu liitrit. Vastas, et kaks. Uurisin siis aadressi ja telefoni numbrit ja mis kell talle sobiks. Aadressi ta andis, ütles et sobiks kell 14-16 ning siis väitis, et "mind saab fb kaudu kätte. nr pole mulle pähe jäänud. hiljem võin saata ka kui leian telefonist ülesse"

Tõenäoliselt sinna mul see vestlus teiste vestluste keskele ära kaduski, sest ma ootasin, et ta ehk saadab mulle oma telefoni numbri. Seda aga ei juhtunud, ued veslused tulid peale ja unustasin selle "tellimuse ära".

Siis oli ta mulle kirjutanud tol päeval üsna viisakalt, et "Hei! Sa pidid täna mustikaid müüma. Kuhu jäid? 🙂"
See päev oli mul väga kiire, tegus ja tellimusi oli mul ka mitu, kohe polnudki talle aega vastata.
Kuna kohe vastamiseks aega polnud, jätsin nimme vestluse avamata, et pärast kui mul vaba aeg tekib, siis on messengeris kohe näha, et kellegi vestlus on lugemata.

Aga tõenäoliseltavas kas Karl või Henri ise selle vestluse ning nii jäi mul jälle selle tüübi vestlus kahe silma vahele.
Nüüd eile kirjutas ta mulle uuesti. Õigemini saatis mulle küsimärgiga pildi. Aga seda nägin ma reaalselt alles täna, kui ta mulle koleda kirja saatis. :D
Kirjas seisis "Krdi bitch isegi vastata ei oska".
Olin hämmingus, kui mu ekraanile järsku selline kiri ilmus ja seekord küll see kahe silma vahele ei jäänud. Avasin selle ning siis nägingi, et ta oli mulle eile ka kirjutanud.



Hetkel mõtlen, et jumal tänatud, et ma talle ei vastanud ning tore, et ma unustasin tema  tellimuse. Sest selliste ebameeldivate inimestega ma küll tegemist teha ei tahaks.

Aga sel inimesel on küll natuke kupli all midagi korrast ära. Sest kui ma oma mehe vennale screeni saatsin sellest, mis ta mulle kirjutas, siis mehe vend kirjutas mulle, et tema õele (ehk siis mu Henri 16-aastasele õele) oli see sama vennike kirjutanud ja kui tüdruk talle ei vastanud, oli ta talle  umbes samamoodi kirjutanud, et "krdi bitch ei vasta".

Mina igal juhul talle isegi nüüd ei vastanud, sest rumalate inimestega pole mul mingit tahtmist suhelda.

Kui ma olen bitch, siis olen bitch :D Mis seal ikka, ok.





Kommentaarid

Populaarsed postitused