Kas keegi on nĂ€inud kunagi tasuta taksot? đŸ€”



Vahel on mul tunne, et mu otsaette on minu jaoks nÀhtamatu, kuid teiste jaoks nÀhtav tempel löödud, kirjaga "TAKSO".
Teinekord on mul aga tunne, et vĂ”ib-olla on sinna hoopis kirjutatud "TASUTA", sest takso hinda ei taha keegi maksta. 

Ühe juhilubadega ning autoga inimese "rÔÔm" on ikka see, et Sa meenud inimestele ainult siis, kui neil kuskile vaja minna on. 

Sel suvel sain ma ikka vĂ€ga pahaseks oma "sĂ”prade" peale ja lĂ”puks langetasin otsuse, et ma lihtsalt sellistele inimestele enam ei vasta. Ma pole ju taksojuht. Ja isegi kui oleksin, siis kĂŒsiksin ma ka tĂ€pselt sellist TAKSO hinda, sest sĂ”idule ei kulu mitte ainult kĂŒtust, vaid rehvid kuluvad, kĂ”ik auto osad kuluvad, minu aeg kulub, kindlustuse eest peab ka maksma jnejne. 

Arvate, et pĂ€ris taksod on ilma asjata nii kallid? - Noup, ei ole. Ikka tĂ€itsa asja eest pead nii palju pappi vĂ€lja köhima, et punktist A saada punkti B. 

Aga tĂŒhja see raha kulunud kĂŒtus. Teate mis on kĂ”ige kallim? Minu jaoks on kĂ”ige kallim aeg. See kulutatud ĂŒks vĂ”i kaks tundi, neid ei saa ma tagasi, isegi mitte raha eest. Selle ajaga oleksin saanud ma kodu Ă€ra koristada, nĂ”ud Ă€ra pesta, pesu pesta vĂ”i sĂŒĂŒa teha. Selle ajaga oleksin saanud ma ehk mitu blogipostitustki valmis kirjutada vĂ”i koera ja lastega jalutamas kĂ€ia. 
Kulunud kĂŒtuse saab tagasi osta, aga kulunud aega mitte. 

Ja sellepÀrast ma ei viitsigi kellelegi mingit taksot mÀngida. Sest uskuge vÔi mitte, aga mul on oma elu ka. :)

Pealegi, pÀris nÔme on, kui inimesed kirjutavad ainult siis kui midagi vaja on. Muidu mul sÔpru polegi. :D Ainult siis, kui ma kellegi jaoks kasulik saan olla. :D

Kommentaarid

Populaarsed postitused