Niisama juttu ka vahelduseks

Ma olen ikka üks ütlemata äge mutt eks ole :D
Mõtlesin, et vahelduseks igasugustele kindla teemaga postitustele võiks niisama ka juttu puhuda ja rääkida mis ma teen, mis ma teinud olen, mis veel tegemist vajaks. 

Iseenesest mõistevalt on tegemisi palju. Kuid mets on hetkel veel mu põhiprioriteet. Ma ausalt öeldes muutun kurvaks, kui mõtlen, et varsti tuleb lumi maha ning ma ei saagi jälle kuskil 8 kuud marju korjata. Mets teeb mind õnnelikuks, rahulikuks. Ma armastan seda rahu ja vaikust. Vaid tuulekohin ning linnulaul. Mõnus.
Mäletate kui ma umbes veebruaris vingusin, et ma olen kogu aeg nii väsinud? Nagu ma saan metsa, on väsimus kadunud. Kui ma metsa ei saa, siis muutun ma väga närviliseks ning väsimus niidab mu jalust. Niiet võib vist öelda, et mul on värske õhu puudus?


Võtsin vahepeal metsa mõne seltsilise ka kaasa, et ma
ikka värskeõhumürgitust ei saaks :D


Peale metsas käimise kasvatan ma veel ikka lapsi. No nii umbes 17 aastat veel. 😅
Ei ole mul mingit pääsu sellest. Siim Sander saab juba paari nädala pärast aastaseks ning ma ei suuda ära heietada, KUHU KURAT SEE AEG KAOB?
Alles ma käisin siin suure kõhuga ringi. 🤔

Ta on nii suur juba! :'(


Siimu aastaseks saamisega on aga jälle oma teema. Mida kinkida ühele aastasele sünnipäevaks? 😱
Karl Hendrikuga läks kuidagi lihtsamalt. Käisin Tallinnas, ostsin kingiks pealeistutava auto ja vsjoo. Aga mida Siimule kinkida? Kahe pealeistutava autoga pole meil midagi teha ja niisama mänguasju on meil ka VÄÄGA PALJU! Uue voodi (pikendatava) ostsin ka juba ära, aga selle paneme alles siis kokku, kui ta natuke edukamalt kõnnib. Niiet siiski jääb õhku küsimus, mida oma pesamunale kinkida?? 
Kellel on ideid, siis PALUN jagage minuga ka :)

Reedel oli aga suur päev. Ma nägin oma PARIMAT (ühtlasi ka ainsat) SÕBRANNAT üle aasta!!! Viimati nägin Karolinat reaalselt mingi eelmise aasta augustis ning igatsus oli meeletult suur. Leppisime aja kokku ning kohtusime reede õhtul Arturis. Mugisime, naersime, klatšisime ning rääkisime oma rõõmudest ning muredest, Teate kui hea see oli? Tõesti oli hea! Nii hea, et ma juba igatsen teda. :(
Tunnen pidevalt puudust sellest, et saaksin oma muresid kellelegi kurta. Ja uskuge, muresid mul jagub. 😄
Aga pole midagi teha, peab üle elama. 



Mis siis veel uut ja põnevat? Mind on tabanud mingisugune kodutarvete hullus ehk siis ma tahan igasugust pudipadi muudkui osta, et kodu hubasemaks muuta. See pole vist halb eks? 
Ja sellega seoses, OMFG, Rakvere Vaalakeskuses avati ikka üks õtlemata äge pood - Pepco. Ma käisin reaalselt täna kolmadat korda seal ostelmas ning ma olen sinna poodi juba umbes 60euri investeeerinud. 
KÕIK ON NIIIIIIIIII ODAV! Eriti vaimustuses olen ma lasteriiete soodsatest hindadest!! Nii äge!

Oleks mul suurem korter ja rohkem aknaid, siis paistaks mu akendest džungel. 

 Kuulge, aga olge coolid edasi ning ma üritan seda blogimist ka mitte ära unustada! :)




Kommentaarid

  1. Ma pole eriti kaua seda blogi lugenud aga igakord kui ma selle lehe avan jääb silma, et õpid tallinna tehnikaülikoolis, oled sa varem kirjutanud ka koolist, et mida õpid jne? :)

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused