Ma läksin VABATAHTLIKULT hambaarstile, mida??????



Nädal aega tagasi vaaritasin kodus juurikaid ja kana. Kui ma neid isuga sööma hakkasin, ragises mu hammaste vahel midagi. Ehmatasin korraks ära ja arvasin esiti, et äkki oli tegu kanakondiga. Hetk hiljem aga tundsin keelega ebatavalist auku oma hambas. Läksin siis kohe peeglisse uurima ja sain aru, et tükike mu hamast oli ära tulnud ning ma siis vist nagu sõin selle ära võin nii? :D
Esialgu mõtlesin, et mina küll hambaarsti juurde ei lähe. Kardan ma neid rohkem kui tuld ning kindlasti see hambaauk mind häirima ka ei hakka. Aga järgmisel päeval oli mul juba keel katki, sest terav hambaäär muudkui tegi sellele liiga. 

Kui Karl Hendrik reede hommikul nii jubedalt köhis, siis olin ma sunnitud temaga Kadrinasse perearsti vastuvõtule minema. Kui seal ära käidud, mõtlesin, et käin ja uurin, kas siis hambaarstile ka äkki aja saaks. 

Esimene aeg 19. oktoober. "Pagan" oli mu esimene mõte. Sest kuni lapse aastaseks saamiseni saab ju hambaravi hüvitist 85euri. Ning Siimu aastane sünnipäev on ju 9. oktoober. Rääkisin siis seda toredatele hambaarstidele ning küsisin, kas nii saaks, et nad annavad mulle märku, kui keegi peaks oma aja tühistama, et ma võtaks siis kohe selle aja endale. Arstid olid meeldivad ning nõustusid sellega ning andsin neile oma telefoninumbri. 

Eile 10. 45 sõitsin ma juba metsa, kui tuli kõne võõralt numbrilt. Muidugi oli see kõne Kadrina Hambaravist ning andsin mulle teada, et samal päeval kell 13.30 on pakkuda vaba aeg, kas soovin? Arvutasin peas kähku kellaajad läbi ja nõustusin. Mets läksin ma muidugi ikka. poolteist tundi olin metsas, siis kimasin koju, vahetasin riided ning seadsin suuna Kadrinasse. 

Kui keegi oleks mulle 10 aastat tagasi öelnud, et "Kuule Leanika, Sa lähed kunagi vabatahtlikult hambaarsti juurde", siis oleks ma tõenäoliselt öelnud, et "käi pekki, ei iialgi!!"
Ausalt ma kartsin nii jubedalt ikka hambaarste, otsisin alati mingi põhjuse miks mitte minna või siis lampi ei läinud kohale, sest no niii suur hirm oli. Nii ma siis eile värisesin koos Siimuga seal hambaarsti ukse taga. Temale muidugi tegi see kõik nalja, sest KES IKKA HAMBAARSTE kardab?
Ja siis ma veel mõtlesin enda lohustuseks, kui ma kaks last suutsin sünnitada ja elasin üle, siis elan selle hambaarsti visiidi ka üle.

Hirmuga hambaarsti ukse taga oma aega ootamas

Noh jah, pool tundi umbes läks aega ja oligi see hambake korda tehtud. Siim istus terve aja turvatoolis, siis mul polnud teda ju kuhugi mujale jätta. Muidugi ta nuttis endal silmad peast, kui ta ei näinud õieti, kus ma olen ja mis minuga tehakse, aga kannatasime mõlemad ära. 

Tasuma pidin ma vaid 12€, juhuu! Hüvitis läks seal juba maha. Hüvitisega on siis selline lugu, et 85€ on hüvitis, aga 15% hambaravist pead ikkagi ise maksma. Seega, kui arve on 100€, siis maksad ise 15€. Mina maksin 12€, seega kogu mu eilne hamba ravi läks maksma 12:0,15=80€
Niiet tore asi see hambaravi hüvitis.
Igal juhul tahan tänada ja kiita Kadrina hambaarste, selle eest et nad nii ruttu mu siiski said vastu võtta ning et nad nii kenad meie vastu olid. Sest vahepeal pidi ju üks arst ka Siimuga natuke tegelema, niiet täiega suur aitäh!!!

Hambad on mul nüüd korras, aga siiamaani hammas natuke valutab. Eile oli see valu ikka eriti hull, aga ma vähemalt ei pea ma seda hambaarsti puuri rõvedat häält enam loodetavasti mingi 5 aastat kuulma.  🤣

PS: Jälle tõestus sellest, et väikse lapsega koos saab kõike teha. Isegi hambaarsti vastuvõtul käia. 

Kommentaarid

  1. Ma käin ka ainult Dr.Pulveri juures Kadrinas. Ta juba teab, et kui tulen siis kõigepealt teeb süsti ja siis vaatame edasi. Paljud kardavad just süsti, aga ma eelistan selle sekundi-paar kannatada, see-eest pärast on mugav ja rahulik.

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused