Kevad on varsti käes ☀


Kevad, kevad, varsti on kevad!

Täna algas märts. Ja nagu ma tean, et kaldenris on ees märts, on mul automaatselt tunne, et "jeshh, kevad pole kaugel". No ega ei olegi. 
No päriselt ka, eile oli veel veebruar, külm, kuid päike paistis, aga ikka oli selline masendav tunne. Täna on MÄRTS, ilm on põhimõtteliselt ju sama, päike paistab, aga on külm, aga mul on ikka selline tunne, et nagu hakkaks kevad vaikselt saabuma. :D
Õhtud on juba pikemalt valged ja JUBA 24 päeva pärast keeratakse ju kella, edasi, tunni võrra. Niiet siis on valgemat aega veel pikemalt. 

Ma juba vaimusilmas kujutan ette, kuidas kuskil sulalumest ilmuvad nähtavale lumikellukesed ja kuidas kevadlinnud siristavad, sinililled hakkavad ka välja tulema. Oeh, kui mõnus. Päike paitab oma soojade kiirtega põski, räästad tilguvad. 

Samas ma ei taha seda porist aega. Ei taha. Sest siis mu auto jälle upub sinna poriauku. Ja siis on pori ju kõikjal. Jalanõudega tuleb seda tuppa ja igale poole. See on ainus miinus. 

Minu isa kunagi ütles, et tema lemmikaastaaeg on KEVAD. Kui küsisin, miks? Siis vastas ta: "Sest peale kevadet tuleb SUVI."
Ja mulle hakkas ka kevad just tänu sellele meeldima. :D

Samas ega sel talvelgi häda midagi pole. Kui vaid NII külm poleks. Vanasti vihkasin talve ainult sellepärast, et koolis oli kohustuslik suusatamine. Aga nüüd, pshh, lumi on mõnus. 

Ja mõni päev tagasi meenus mulle, et kõigest kahe kuu pärast on mul juba sünnipäev. Kuhu see 10 kuud nii ruttu on läinud? Nagu oleks alles olnud ju. Oeh aastad muudkui lendavad. 22, viimane taks. :O Ärme rohkem sellest räägi. :D

Aga mis on teie lemmikaastaaeg?

Kommentaarid

  1. Minu lemmik aastaaeg ongi kevad, või õigemini kevade teine pool kuni juuni lõpp. Peale seda hakkab loodus jälle väsima ja sügise poole kiskuma. Kevad meeldib mulle just sellepärast, et kõik õitseb ja tärkab. Ma ei tea, kas hakkan vanaks jääma, aga lapsepõlves ja nooremana meeldis mulle just suvi, sest siis sai tundide viisi Pirita rannas pikutatud ja meres hulbitud. :P

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused