KURB TÕDE: inimesi on liiga lihtne petta



Vaatasin eile Kuuuurija saadet ning ma olin nii hämmingus, et mul vajus lausa suu lahti. Hämmingus, kui lihtne on üht inimest petta. Hämmingus, et on olemas selliseid inimesi, kes nii nahhaalselt teisi petavad. 
Eilset Kuuuurija saadet saab vaadata SIIT!

Alustuseks pean mainima, et Katrin Lust on minu arvates ikka kõva tegija küll. Ta toob avalikkuse ette selliseid asju, mida mõni inimene näiteks eluski ette kujutaks, et meie väikeses riigis nii võiks juhtuda. Mina oma heasüdamega, tõesti ei oleks ette kujutanudki, et meie endi seas liigub selliseid inimesi. Inimesi, kes ei vali võtteid, et teisi inimesi paljaks koorida ning isegi kodust ilma jätta.

Eilne Kuuurija rääkis siis 91-aastasest Nelly'st, kes heas usus usaldas 39-aastast Sirli Vadi (Sirli Maribelle Roosnõmm). Vanaproua usaldas Sirlt ning käis temaga notaris, et teha vastav volikiri, et Sirli saaks tema eest teha makseid ja maksta kommunaale. Notaris tehtis hoopis aga TÄISVOLITUS, mis tähendab seda, et Sirli sai Nelly eest teha KÕIKE - osta, müüa, laenata, vahetada, panna maja panti, asutada ettevõtteid, sõlmida laenu- või liisingulepinguid jne. 
Nelly sõnul Notaris talle sellist asja ette ei loetud ning nii panigi ta oma allkirja volitusele alla. 
Kuus päeva hiljem pani Sirli Nelly maja panti ning võttis Bestcreditist laenu. 
Nelly läks ükskord silmaarstile ning siis avastas ta, et tema pangaarvel oli vaid 36 senti. Sirli oli ta arve tühjaks teinud, kandnud raha endale ja oma ema arvele. 
Sirli tõi isegi kinnisvara hindaja nii Nelly maja hindama, et Nelly teadis et tegu on torumehega. 

Saate teises pooles saadi Sirli lõpuks kätte Balti jaama turult villaseid sokke ja salle müümast. Nagu näha ja kuulda on Sirli super suhtleja ning ta suudab musta valgeks rääkida. Põikleb küsimusest suurepäraselt kõrvale ning ajab vaid oma joru. 

Ma lihtsalt siiani ei suuda uskuda, et üks inimene on nii südametu, et kasutab nii vana inimest ära. Naine on niigi vana ning peab veel elu viimastel aastael veel midagi nii kohutavat läbi elama. 

Muidugi on süü ka notaril, õigemini notari tegemata tööl. Meil on siin kaks kuud tagasi juhus, kus me ostsime üle 90 aastase mehe käest endale garaazi. Käisime koos temaga notaris ning notar küsis tolle vana mehe käest MITU korda KÕVA ja SELGE häälega AEGLASELT RÄÄKIDES üle, kas ta on raha meie käest kätte saanud, kas ta on garaazi üle andnud jne. 

Lihtsalt kurvaks teeb meele, et mõni inimene kasutab teisi nii kegrelt ära ning politsei ei liiguta sellistes olukordades lillegi, sest süüdi oled ju Sa ise, et lasid teha sellise volikirja. Uskumatu. 

Mina panen ikka Teile kõigile südamele, et esiteks hoidke oma lähedasi, et nad selliste petturite otsa ei koperdaks ning teiseks ka ise lugege alati üle, kuhu te alla kirjutate.

Teate ju küll ka internetis kohti, kus tuleb panna linnuke, et "Nõustus kasutajatingimustega" vms, vanasti ei viitsinud ma selliseid asju lugeda, aga viimasel ajal ma loen isegi sellised asjad üle, sest ÄKKI on kuskil mingi konks! Äkki kirjutan ma oma surmaotsusele hoopis alla?

Niiet olge hoolikad, inimesi on liiga lihtne petta ja selliseid pettureid on meie seas kahjuks liiga palju!









Kommentaarid

  1. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta
  2. Noh, mul on samad näited omast käest võtta, sest minu ämmalt peteti nii 2 maja välja ja meie ei saanud midagi ette võtta, sest ämm ütles, et tema majad, ise teeb, mida tahab. Tol ajal ei saanud ta ei oma pojaga, ega minijaga(minuga) eriti hästi läbi. Ja nüüdseks on nii majad läinud, kui mu ämm surnud. Ma isegi ei tea, kus ta tuhk puistatud on ja ega see mind ei huvita ka. :( Tegu oli kahe erineva inimesega. Üks nahaalne naisterahvas tegutses juba siis, kui mu exmees elus oli, teine "Liis Haavel" oli meesterahvas, kes tuli mängu siis, kui mu mees juba surnud oli. Ämm andis tollele ka kogu volitused ja kui ämm surnud oli siis too küll teatas meile, et V. on surnud, aga kui me Tallinnasse matustele läksime ja tuppa tahtsime saada, siis oli ukse lukkki ära vahetatud(mu pojal oli enne võti olemas) :(

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused