Siis kui üks nõme põletik peaaegu terve lasteaia rühma murrab


Lapsevanem olla on raske. Selle lausega meenub mulle kohe ka nädalavahetusel TV3-s jooksnud Jääaeg 3. 

Hetkel olen ma lausa arvamusel, et lapsevanemaks olemine on nagu mingi pikk koolitus. Muudkui õpid praktika käigus, kuid ikka kogu aeg tuleb uusi teadmisi. 

Miks ma hetkel sellisel arvamusel olen?

Nimelt eile avastasime, et Karl Hendrikul oli vasak silm rähmas. Mõne tunni möödudes oli luuk päris kinni. Arvasime kohe, et kindlasti on midagi silmas, mis muud see olla küll saaks? Uurisime natuke ka ta silma ning mehele jäigi mulje, et miski on silmas. Proovisime sooja veega natuke silma loputada, aga ega Karl Hendrik eriti koostööd teha ei tahtnud. 

Hommikul oli kõik korras, eeldasin, et tõesti oligi mingi tükk silmas ja et lõpuks tuli see sealt välja. 
Saatsin Karli lasteaeda. Õhtul talle järgi minnes hakkas kasvataja rääkima, et tundub, et meie pisikeste rühmas on nakkuslik silmapõletik. Karlil silm punane, ühel lapsel silm paistes, üks hõõrub silmi ja paljud ei tulnud üldse täna lasteaeda. 

Mina, kes ma elus üldse olen vähe haige olnud, enamasti olen ainult köhas, nohus ja ükskord maolimaskestapõletikus olnud, ei osanud elus ettegi kujutada, et selline asi nagu silmapõletik on nakkuslik. Ja kui Karl lasteaias ei käiks, siis ma poleks ise ka sellise asja peale tulnud, et tal võiks üldse olla mingi silmapõletik. 

Nüüd tuli välja, et ka teistelgi lastel oli eile see põletik avaldunud silma rähma minemisega. 
Ma nüüd uisapäisa ei hakanud mingit rohtu apteegist ostma ning lähen Karl Hendrikuga hoopis hommikul arstile. Nüüd ma ei teagi, kas ma kujutan seda ette või mu enda silm ka sügeleb. :O Hoidku jumal, et ma mingit põletikkus kuskilt külge ei poogiks. 


Aga tundub, et silmapõletik on hetkel aktiivne teema, sest nagu ma google otsingusse sõna "nakkav" kirjutasin, lõi automaatselt esimeseks soovitavaks otsinguks "nakkav silmapõletik". 
Niiet meie lasteaiarühma murdis nüüd üks nõme silmapõletik. 

Kellegi veel kuskil selline põletik? Kuidas seda ravitakse ja kaua see kestab?

Kommentaarid

Populaarsed postitused