iga-aastane juustejutt 😁

Pikad ja katkised juuksed. Pildilt pole tegelikult ĂŒldse aru saada. 


Eile kiitlesin Instagrammis ning Facebooki lehel, et kĂ€isin Tartus Ă”el kĂŒlas ning lasin tal oma juuksed lĂŒhemaks lĂ”igata. 
Tegelikult mul otseselt seda plaanis polnud, aga kui ma Ă”el kĂŒlas olin, siis otsisin oma blogiarhiivist midagi ning leidsin SELLE eelmise aasta aprilli lĂ”pus tehtud postituse (LINK!). Siis vahtisin oma katkiseid juukseid ja mĂ”tlesin, et kui juba 8 kuud on viimasest juuste lĂ”ikamisest möödas, siis vĂ”iks neid taas lasta Ă”el pĂŒgada. 

Ütlesingi siis Ă”ele, et ta vĂ”iks mu juukseid lĂ”igata ja kĂ€skis seepeale mul oma kiharad siis Ă€ra kammida. KĂŒsimusele: "kui palju ma siis maha lĂ”ikan?", vastasin tuimalt "no vĂ€hemalt 10 cm ikka, ikka kĂ”ik katkised otsad maha".

Siis kĂ€is krĂ”mps-krĂ”mps-krĂ”mps ja mu pea oligi juba poole kergem. Kui ma aga seda juustehunnikut nĂ€gin, siis oli mul kĂŒll korra kahju, et nĂŒĂŒd olen jĂ€lle palju lĂŒhemate juustega, aga samas lohutasin end mĂ”ttega, et nĂŒĂŒd kĂ€ib vĂ€hemalt kamm paremini lĂ€bi ning pea on on ka kergem. 
Ja ega ma ei eksinudki, mÔnus on kohe juukseid kammida ning visuaalselt on ka ilusam, kui pole neid katkiseid juukseotsi.

Mina oma natukene lĂŒhemate ja nĂŒĂŒd tervemate juustega. :D

NĂŒĂŒd tabasin end taas ideelt, et mis oleks, kui vĂ€rviks juukseid? Viimati vĂ€rvisin juukseid ĂŒle kahe aasta tagasi ning hoidsin end teadlikult juustevĂ€rvimisest eemal, kui olin rase ja imetasin. Ma ausalt ei tea, kas juuste vĂ€rvimine raseduse ja imetamise aeg kuidagi beebit mĂ”jutab, aga kuna juuksevĂ€rv on siiski suht mĂŒrk asi, siis ma lihtsalt ei tahtnud seda teha sel perioodil. TĂ€na ma vaatan oma juukseid, ja tegelikult pole ju hĂ€da midagi. VĂ€ljakasv lĂ€heb ĂŒhtlaselt teisele toonile ning silma minu arvates ei riiva. 

Samas tahaks vaheldust. Aga kui, siis millist? Mustaks ja blondiks ma ei tahaks. Olen olnud nii ĂŒks kui ka teine ja need vĂ€rvid kuidagi nii tavalised, et ei paku enam pinget. Kunagi blondeerisin enda juukseid rĂ€medalt ja jĂ€in pooltest oma pikkadest juustest lihtsalt ilma. 
Punane ja lilla on taas sellised vÀrvid, mis lÔhuvad tÀiega juukseid. Ja pruun, no ma ei tea, mu juuksed on praegultki ju suht pruunid?
Ma pole nii pikalt juukseid vĂ€rvinud, et patt oleks seda ju nĂŒĂŒd teha ja oma juukseid jĂ€lle "lĂ”hkuda".

Eiei, ma ei tea, parem jÀÀn vist oma igava vĂ€ljakasvu juurde, sest juuksed on hetkel tegelikult sada korda tervemad, kui nad olid mingi 3 aastat tagasi. 

Kui tihti vĂ€rvite Teie oma juukseid? Kas Teile meeldib vaheldus vĂ”i eelistate jÀÀda kogu aeg ĂŒhe tooni juurde? 🙂

Kommentaarid

Populaarsed postitused