Leanika Elublogi 2018. aasta TOP 10





No ei saa ma veel sellest 2018. aastast üle ning pean ikka veel natuke sellest rääkima. Tegin kiire uuringu ja vaatasin üle, mida Teile kõige enam minu blogist eelmisel aastal meeldi lugeda. Tulemused on teie ees: 
  1. Kõige enam vaatamisi sai postitus pealkirjaga: "Hoiatus: netiahistaja kirjutab tüdrukutele!" (LINK!). Seda postitust vaadati kokku 2910 korda  ning oli niivõrd kõmu tekitav, et sellest võis lugeda isegi ajalehtedes. 
  2. Teisele kohale patseerus septembri lõpus kirjutatud postitus "Jälle üheksa kuud ootust" (LINK!) ning seda postitust uudistati kokku lausa 1948 korda. 
  3. Kolmandale kohale tuli 1786 klikiga 23. märtsil kirjutatud postitus "Kui juba sünnitamisest rääkimiseks läks" (LINK!)
  4. Neljas koht läks postitusele pealkirjaga "Väsimus segab mu elu" (LINK!). Ma olin ikka nii meeleheitel ja väsinud märtsis. Ja väsinud olin ma kuni suveni. Nagu ma metsas käima hakkasin, oli väsimus kadunud nagu niuhti. Ja praegu küsiks ma üldse, et mis asi see väsimus üldse on? 
  5. Viies koht kõige loetumate TOP10-s läks postitusele "Teolt tabatud ehk saatuslik sitahunnik" (LINK!). Ühtlasi pannaks ma sellele postitusele Aasta Kõige Rõvedama Postituse "tiitli". Päriselt, ärge avage, kui te ei taha, et teil süda pahaks läheks. :D Ja kuigi ma hoiatasin ette, et see on väga rõve postitus, avati seda postitust ikkagi kokku 1358 korda
  6. Kuuenda koha teenis välja 1281 vaatamisega postitus "Ah, et kas ma ikkagi olen rase?" (LINK!
  7. Seitsmendale kohale tuli postitus "Kuidas Delfi mu räigelt välja vihastas!" (LINK!) Sel postitusel oli 1225 klikki. 
  8. Kaheksas koht läks postitusele " Tööl koos lapsega" (LINK!) - 1148 vaatamist. 
  9. Eelviimasel kohal on postitus "Miks mõni inimene ei mõtle oma lastele?" (LINK!) 1072 vaatamist.
  10. Ning viimane koht TOP10-s 1044 vaatamisega on postitus pealkirjaga "Keelebarjäär- kui 300€ väravad paigaldatakse pea 2300€ eest" (LINK!)


Mis ma siis oskan öelda? Ütleks siis nii, et igal pealkirjal on oma jõud. Ning kui on põnev ja kaasakiskuv pealkiri, siis tullakse usinalt ka lugema. :)

Milliseid neist postitustest Teil endil meeles on? Kas oli mõni, mida alles esimest korda nägid? :D

Mis teemadel postitusi meeldiks Teile see aasta minu blogis lugeda?

Kommentaarid

Populaarsed postitused