Kuidas saab üks korter niimoodi haiseda?

Siis kui eelmine aasta meil uus naaber kolis ja terve koridori ja trepi ära blokkis.

See on jälle üks postitus, mis on maksimaalselt minu hala täis. Niiet sorri ette ära halamise pärast😁Ja ausalt aöeldes ma ei tea enam kuskohast ma võiksin oma halaga alustada. 

Alustaks siis äkki sellest, et eelmise aasta märtsi lõpus kolis meie kõrvalkorterrisse (üürikorterisse) uus elanik, üks vanem naine. Selle kohta saad lugeda SIIT

Ei läinud kaua aega mööda, kui ilmnesid esimesed suuremad porbleemid. Näiteks otsustas tädike pesta koridori mingi väga vängelt ja rõvedalt haiseva vahendiga. Ma ausalt ei tea, mis asjaga ta seda tegi, aga kuna meil on puit maja, puit trepid jne, siis see hais imbuski sinna puidu sisse ja päris pikalt meie trepikoda sõna kõige otsesemas mõttes haises. 

Pidime üsna pea kõrvalkorterisse ka politsei kutsuma, selle kohta saad lugeda SIIT!
Hoidsime kevadel osasid oma asju maja pööningul, sest kuur oli meil triiki kraami täis. Mutike võttis endale aga "vaevaks" ja läks pöönigult meie asju koristama ja sorteerima. 
Nii kadus meil pöönigult ära näiteks meie isiklik lehereha, millega ta paar nädalat hiljem hoovi peale riisuma uhkelt läks. Noh jah, olgu õnnelik oma rehaga.

Alati kui ta oma korteri ukse lahti tegi, tuli tema korterist mingi jube hais. Ja mida aeg edasi, seda hullemaks on see hais läinud. Nüüdseks on see imelik jube hais segatud juba suitsuhaisuga ja see kooslus on nii vänge, et ilma nina kinni hoidmata koridoris olla ei saa. 
Eile astusingi koridori parasjagu, kui korteri uks jälle "tuulutuseks" lahti lükati  ning sekunditega kordior taas haises. Oma korteri tuulutamiseks võiks ikka avada akna, et lasta sisse piiramatult värsket õhku, aga selle asemel tehakse lahti uks ning haisutatakse ära ka terve meie koridor. 

Sügisel läks see korter ka müüki ning tädikest teavitati sellest, et kui korter ära ostetakse, peab ta välja kolima. Tema muidugi keeldus nii väljakolimisest kui ka sellest, et ta avab ukse kui potentsiaalsed ostjad tahavad korterit vaatama tulla. Ühe korra ikka pääseti korterit vaatama ja siis sõimas ka too naine tulevaste ostjate näo täis. 🤦

Täna nägin aga aknast kuidas kolm linna joodikut tuikudes meie tänavasse keerasid. Eeldasin, et nad lähevad esimesse trepikotta uue joogi kraami järgi, aga minu suureks imestuseks tulid nad hoopis meie trepikotta ja vuttvutt mu kõrvalkorterisse. Siis hakkas pihta jube kolistamine ning nüüdseks olen enam vähem aru saanud, et nood joodikud aitavad kõrval elaval naisel vist kolida. Korraks läksin koridori ka, et näha mis toimub. Korteriuks oli lahti, aga seekord ma isegi tundunud enam seda vänget haisu mis sealt korterist tavaliselt tuli, vaid hoopis sellist läppanud korralikku joodiku haisu. 

Kui see tädike nüüd päriselt kavatseb välja kolida, siis mind tõsiselt huvitab, kes küll selle korteri ära ostab, kui see korter nii jubedalt haiseb? 🤔 Samas, äkki see naine võtab kolimisega selle haisu ka kaasa, sest tema selle haisu siia majja tõi koos oma vanade asjadega.
Me kunagi kusjuures kaalusime ise selle korteri ära ostmist, aga praegu kui ma tean kuidas see haiseb, ei tahaks ma seda isegi siis, kui mulle peale makstakse. 
Ma tõsimeeli ootan aega, kus me saaksime ikka ära kolida päris oma majja. Sinna läheb veel natukene küll aega, kuniks raha koos ja maja välja valitud, aga juba selle nimel tasub koguda, et ei peaks võitlema igasuguste kahtlaste naabritega. 


Edit: Käisin jus tvaatamas, et kuhu siis need asjad ka tassiti. Edu minu alt naabritele, kes seekord ämblikmehi peavad mängima, sest praegu on nende tee oma korteriukseni 100%-liselt ära blokitud. 😬😁

Kommentaarid

Populaarsed postitused