negatiivsus siin võiks olla postiivsus seal

Tavaliselt ma blogin siis, kui tuleb tuju ja on teema olemas. Täna on natukene teistsugune päev, mul on tuju, et blogida, aga otsest teemat pole. Tähendab, ei olnud. Istusin natuke ja mõtlesin oma sadatuhat kolmsada nelikümmend seitse teemat läbi ja mõtlesin, et miks mitte panna poole teemad ühte patta ja rääkida natukene üldiselt. 

Nii palju kui inimesed mind tunnevad, teavad nad, et ma olen ülipositiivne inimene, ma üritan leida head ka sealt, kus seda tegelikult võib-olla pole ja iialgi ei tule. Ning võib juhtuda, et ma ikkagi leian midagi head sealt, kus seda võib-olla mitte iialgi ei oleks osanud leida. 

Scrollin ikka päevas mõned korrad oma Facebooki, vaatan artikleid, postitusi ning kommentaare. Viimasel ajal teen ma seda muidugi aina vähem, sest ma ei viitsi kogu aeg lugeda kellegi vingumist, hala ja lapsikusi. (nii mõnigi mõtleb postituse lõpus, et ok, mida sa ise teed? vingud, et teised vinguvad, haha). 

Ma saan aru, et inimesed on erinevad, mõtted on erinevad, arvamused on erinevad, arusaamised on erinevad, aga kas peab alati oma negatiivsust igale poole lahmima?
Näiteks, suvaline näide paari päeva tagusest ühest postitusest, kus pannakse politseile "puid alla". (Vaata videot SIIT)

Tahaksin alustuseks kiita video tegijat, et väga tore, et ta oli nii julge ja läks politseile "märkust" tegema. Aga lõppkokkuvõttes muutus asi minu arvates juba liiga imalaks ja piinlikuks. 
Ühtlasi paljud kommentaarid, mille sisu ma ei hakka siia kopeerima, oli väga inetud.
Ei saa ma aru, miks nii väga politseid vihatakse? Kui poleks politseid, siis meie riigis küll toimuks? Igaüks sõidaks nii kuidas tahab, igaüks varastaks palju tahab, peksaks keda tahab, tapaks palju tahaks?

Politsei teeb oma tööd, ka politseinik on inimene, kes võib eksida, aga sellepärast ei pea ju käituma nagu viimane mühakas ja politseid maha tegema. Mul on paljude inimeste pärast tõsiselt piinlik. Minu arust need, kellel on nurisemist PIDEVALT politsei töö üle, on inimesed, kel on kas midagi varjata või kes ise kardavad tegelikult politseid nagu tuld. Paljud ilkujad on ise kindlasti mingismõttes kriminaalid, kas ületavad pidevalt kiirust, tarbivad või äritsevad narkootikumidega, sõidavad joobes peaga jne. 

Täna naerate selle üle, et politsei tegi vea, aga kui homme üks narkojoobes inimene sõidab teie sugulase või tuttava surnuks? Kas siis ka ilgute veel? Ei, siis ootate et politsei teeks oma tööd ja püüaks päti kinni. 
See oli ainult üks pisike näide sellest negatiivsest sotsiaalmeedias ilkumisest.

Teiseks jäi mulle paar päeva tagasi taas üks nõme negatiivsustega üle kallamine silma. Nimelt ansambel Topeltmäng avaldas loo Amore Mio. Seda laulu laulab muideks minu endine koolikaaslane Regina. (Laulu LINK!) PS: Minu arust nii hea laul!!

Ja siis ilmusid artiklid pealkirjaga "Patune Pool vahetas nime, artistiks Kadrina neiu" ja "Uus Patune Pool? Edvin Petrov leidis Sünne Valtri koopia!". Esiteks pani mind hämmastama see, et miks üldse keegi peaks Topeltmängu võrdlema Patuse Poolega ning veel enam Reginat Sünnega. Nagu mida pealkirju? Saan aru, et pealkiri müüb, aga no tegu on ikkagi kahe erineva bändiga. 

Ja nagu pealkirjadest vähe oleks, läksid inimesed just pealkirjaga kaasa ja hakkasid kommenteerima "See oli nii halb, et äkki see oli pigem paroodia?
Ja hakkas jälle see negatiivsuse otsimine pihta. Jeerum. Ma lähen ise nii tigedaks, kui sellele mõtlen. 
Andke noorele inimesele võimalus ja ärge olge kogu aeg pealkirjades kinni!

Ja siin ma nüüd istun ja jälle tigetsen, sest inimesed on vahel nii julmad ja õelad. Ja ei suuda olla positiivsed ja sellega rikuvad ka teiste (nt minu) tuju olla postiivne. 
Üldse ei saa ma aru, miks peavad inimesed maailmale nii palju negatiivset demonstreerima. Kui on midagi negatiivset öelda, siis võiks selle ju kas ütlemata jätta või inimesele privaatselt öelda, kui see Sulle parema tunde annab. Pigem jääks ma ikkagi esimese variandi juurde ja jätaks negatiivsused ütlemata. Elu on päriselt lill, kui Sa oska seda näha lille vinklist. Ma tahaks ikka näha rohkem postitiivsust ja rohkem positiivselt meelestatud inimesi! Päris päris ausalt!
Lõpetuseks üks tore mõttetera ja nii ongi!: 


Kommentaarid

Populaarsed postitused