parem olla üksi, kui valede sõpradega

See sõpruse teema on viimasel ajal minu pisikeses peas üsna aktuaalne ning suhteliselt iga päev taban ma end taas sellele mõtlemast. 
Aga mida rohkem aega edasi läheb, seda enam muudan ma oma ellu suhtumist. Kunagi mõtlesin, et oleks tore kui mul oleks palju sõpru. Täna olen ma õnnelik, kui mul on üks ainus ja tõeline sõbranna. 
Kunagi mõtlesin, et ükskõik milline inimene on, võib ta olla minu sõber. Täna ei taha ma endale mingeid suvalisi sõpru, sest suvaliste sõbradega on tavaliselt nii, et kui mina arvan, et ta on sõber kellele saan alati loota, siis tegelikult pole teda kunagi olemas, kui mul vaja oleks. 

Uue aastaga astusin elus edasi suure sammu ja otsustasin, et aitab teistele inimestele mõtlemisest. Mul on mees ja lapsed, mul on perekond, kellele ma pean mõtlema. 
Aga sõbrad on meie elus siiski inimesed, kes meid väga palju mõjutavad. Kunagi olid mul sõbrad, kes palju jõid ja tänu sellele ei hoidnud ka mina alkoholi pealt kokku. Ka mul oli kunagi sõpru, kelle pärast ma koolist puudusin ja lollusi tegin. Ja võib-olla olin ka mina selline (halb) sõber, kelle pärast mõni inimene koolist puudus, jõi ja muidu lollusi tegi. Aga appi kui tänulik olen ma hetkel sellele, et mul oli karmid vanemad, kes ei lubanud mul igal pool käia ja igasugustega suhelda. Ilma oma vanemateta oleksin mina ka äkki alkohoolik, nikotiinik, narkomaan või veel hullem surnud. Õnneks pole ma mitte ühtegi neist. 

Sellel nädalavahetusel kohtusin ma nii mõnegi alaealisega, kes võiksid olla normaalsed koolilapsed. Aga nad pole seda. Miks? Sest nad on sattunud valesse seltskonda. Nad on sattunud halba seltskonda. Seltskonda, kus ei tunta piire, kus ei tunta reegleid, kus ei tunta austust ning seda, mis on lubatud ja mis mitte. Mõni inimene arvab, et ta on puutumatu ning ükskõik mida ta korda ei saada, ta pääseb puhtalt. 

Ma tahaksin rõhuda praegu iga lapsevanema südamele, palun uurige ja hoidke silma peal, kellega teie lapsed suhtlevad! Pealt näha korralik ja tore noormees, võib olla hoopis varas, peksja või inimeste ära kasutaja. Öeldakse ju, et ära hinda inimest tema kaane, vaid sisu järgi. Nii ongi. Ma tean tänaseks liiga palju noori, kes on sõna kõige otsesemas mõttes hukas ja ainuüksi selletõttu, et nad on lihtsalt sattunud valesse seltskonda ja hakanud sõbrustama valede inimestega. Ja mul on tõesti kurb meel, kui ma sellele mõtlen.

Ma südamest loodan, et ma suudan tulevikus ära hoida selle, et keegi minu lapsi nii võrd mõjutaks, et nad nii halvale teele läheks. 

Kui ma kuu tagasi oli õnnetu, sest mul pole eriti sõpru järgi jäänud. Siis täna olen ma parema meelega üksinda, kui halbade ning valede sõprade seltsis.


 Päris üksi ma siiski õnneks pole, sest vähemalt üks tõeline sõbranna on mul olemas! Ja temast peaks mulle ju piisama kah! Süda! ❤️

Kommentaarid

  1. olen ilma ühegi õige sõbrannata.Minu ainsaks sõbrkas on minu mees :) Teised on nii öelda feigid.Olgem ausad....Vanemaid pole mul juba lapsepõlvest ja seda õiget `sõbrannat` pole ma ka viimase ala 10-ne aastaga leidnud.Ju siis pole vajagi .Saan ise oma murede ja rõõmudega hakkama....

    VastaKustuta
  2. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused