Laske inimestel elada ja end rohkem tõestada!



Ausalt kuni mingi eelmise aasta novembri või detsembrini polnud mul vähimatki aimu, kes on Hensugusta. Ega mul praegultki pole, tean ainult nii palju et ta juutuuber ja ta nimi on vist Henri ning Kanal2-s hakkab ilmuma tema nimeline show. Kuna ma ise ühtegi kindlat juutuberit ei jälgi ja üldiselt satun Youtube'i ainult muusikat kuulama, siis ei teag ma eesti juutuberitest ei ööd ega mütsi. 

Aga sellestki hoolimata, ei saa ma aru miks inimestele ei anta võimalust?  Olen tähele pannud, et Kanal 2 on just selline rohkem meelelahutuslik TV kanal, mis annab noortele inimestele võimaluse end tõestada ning võimaluse end telemaastikule sokutada. No nt. Suur mängude õhtu Daniel Levi Viinalassiga, Malluka suvi ja sügis, Paljas Porgand Itaalias ning nüüd Hensugusta Show. 

Keegi ei pane Teile ju püstolit oimukohale ja ei sunni teid relvaähvardusel neid saateid vaatama. Ei sunni ju? Mina vaatasin küll vahel Malluka suve ning Suurt mängude õhtut, kui midagi muud parasjagu telekast vaadata polnud. Lõbus ja meelelahutuslik oli. 

See Hensugusta pole veel päriselt TV ekraanile jõudnudki, kui ta juba on sotsiaalmeedias maatasa tehtud. No miks? Te pole veel saadet ennast näinudki ja juba vingute. Ja püha jumal, pange siis telekas kinni või vahetage kanalit, kui teile noored meelelahutuse staarid ei meeldi. 
Ma tõsimeeli EI tahaks olla selle Hensugusta nahas, sest minul oleks küll juba enne esimese saate eetrisse minekut mott maas.

Tegin kiire uuringu ja vaatasin, et Hensugustal on Youtube's üle 40 000 ning Instagramis üle 30 000 jälgija. Seega ta pole ikkagi mingi suvaline inimene. Väga paljud inimesed elavad tema tegemistele kaasa ja ma usun, et nemad on küll rõõmsad, kui teda teleekraanil näevad. 

Muidugi ma saan aru, et pole midagi teha, sest inimesed on erinevad, arvamused on erinevad. Aga kas peab seetõttu inimese maatasa tegema? Kommentaariumites solvama? Kas peab? Ma arvan, et ei pea! Minu arust on TV poliitika üpris lihtne, kui ei meeldi, ära vaata!  

Mõelge sellele, et kui teie endi sugulane või laps peaks tulevikus tahtma teleekraanile pääseda, kas Teile meeldiks kui ta siis maatasa tehakse? Ma ei usu et meeldiks. Teate ju küll, et ära tee teistele seda, mida sa ei taha, et tehakse Sulle või Su lähedastele! Andke inimestele võimalus end tõestada.

Täpselt nii on ka teiste inimestega. Paljudele ei meeldi näiteks Mallukas või Marimelli blogi. Kui nad Teile pinget ei paku ja Teile nende sõnavõtud ei meeldi, siis ärge lihtsalt jälgige neid. Usun, et nii mõnelegi ei meeldi näiteks ka minu blogi, no mis seal ikka, aidaaa siis! :)

Kommentaarid

Populaarsed postitused