Aitab rämpstoidust, aitab

AITAB RÄMPSUST JA MAGUSAST!!!!
Oeh, ma tunnen ise, et see magusa söömine ja rämpstoidu isud on haiglased ning et nii ei saa ma kunagi endale tagasi ilusat rannavormi. praegultki, kui ma blogi kirjutan, on mul arvuti kõrval pakk Milka šokolaadi küpsiseid. Aga see pidev hambavalu ja peeglist vastu vaatavad üleliigsed kilod süstisid mulle täna sisse MOTIVATSIOONI.
Jah, otsustasin, et pean lõpparve tegema. Magus rikub hambaid ning tekitab lisakilosid. Rämpstoit - krõpsud, õlised friikad, burksid - kõik see on saatanast. Minule aitab. Söön täna õhtul need küpsised ära ja üritan, jah tõesti ÜRITAN homsest alustada uuelt leheküljelt. Proovin hakata toituma nii tervislikult kui suudan ning kui sünnitusest on möödas kaks kuud ehk siis aprilli algusest hakkan ka järjepidevalt trenni tegema.
Mina olen selline inimene, kes peab kellelegi midagi kindlalt lubama, sest ainult siis pean ma oma lubadusest ja eesmärkidest kinni. See tähendab siis nüüd seda, et ma luban Teile, et ma hakkan homsest magusa ja rämpstoidu söömisega piiri pidama.
Ütlen "EI" igasugustele kummikommidele, krõpsudele, küpsistele, burksidele ja rasvastele toitudele ning alustan puuviljade ja köögiviljade rohkemat tarvitamist, kindlasti hakkab ka minu menüüst leiduma tihemini kergemaid suppe.
Niiet, ma hakkan teid nüüd oma kaalu, toitumise ja aprillis alustatava trenniga kursis hoidma.
Niiet hoidke mulle pöidlaid!!! :)

Kommentaarid

  1. See on saatanast: Täna söön viimast korda kogu rämpsu ja homme hakkan korralikuks... :D

    Mitu korda naised nii mõelnud on?

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused