Eilne arstilkäik pojaga ja väike promo Tristverele


Nonii, meie kallis Karl Hendrik sai täna siis neljanädalaseks.


Eile käisime arsti juures. Arsti juurde minek oli ikka paras tsirkus. Tahtsin natukene varem minna, sest oleksin tahtnud enne poes käia. Arsti aeg oli 11.40. 

Kell 10:40 panin end juba valmis, siis tuli aga välja et Calibra ei lähe käima. Lõpuks oli sada häda, kell oli juba 11:00, olin juba närviline, sest ei tahtnud arstile hilineda. Mingi üks silinder vms ei töödanud autol aga isa ütles, et läheksin ikka sellega. Panin siis lapse juba autosse ja olin valmis minema, aga siis hakkas auto veel hullemat häält tegema. Siis ütlesin isale, et lähen hoopis Tigraga. tigras oli aga see probleem, et kuna ma pole ammu sellega sõitnud, siis klaas oli isegi seest jääs. ja siis klaas tilkus seest poolt ja seda kuivatada oli vääääga vääääga halb. Aga nh kell 11:15 sõitsin ma kodust välja ning arsti juurde jõudsin täpselt 11:45. 

Arst siis kõigepealt kaalus poissi. Nonii kui ma siin ükspäev tegin niiöelda omamoodi kaalumist ja sain poisi umbkaudseks kaaluks koos riietega 4,5 kg, siis arsti kaal näitas 4,190 kg. :) Seega poisu ilusti kaalus juurde võtnud. Ja pikkust on tal juba 55 cm. :P 


Siis aga sai ta süsti - ja arst veel ise ütles, et see on mega valus süst ja te oleks pidanud Karl Hendrikut nägema, kui ta selle süsti sai. Tal oli suu lahti, näost läks sekunditega tulipunaseks ja ta ei hinganud ja ta läks mega krampi. ja oi milline kisa ja nutt sealt tuli, aga ma andsin talle kohe rinda ja siis ta rahunes maha. :)

Kuna poja keel on endiselt piimast selline valkjas, siis kirjutas arst meile välja veel probiootikumid. Ostsin Apteegist Gefiluse oma, sest seal on juba hulgas ka D-vitamiin ehk siis ei pea D-vitamiini eraldi andma. 


Nii ja siis arst kirjutas digiretseptina välja mingi pulbri, mida pidin käima Rakvere Kondivalu apteegist ostmas. Täna hommikul läksingi Rakverre apteeki. Maksin ära ja siis teatas apteeker et järgi saan sellele pulbrile tulla alles kell 16:00. Jah, seda pulbrit nad siis kaalusid eraldi 30 päeva jagu välja 30-sse pakikesse. Vahepeal käisin küll kodus, sest ma ei hakanud ju kella kümnest hommikul kuni kella neljani Rakverre jääma. 


Kui ma selle pulbri siis kätte sain nüüd kella nelja aeg, ütles apteeker "1 pulber 2 korda päevas enne sööki", olin nagu "okei, selge, nägemist"
Aga siis alles autos hakkasin mõtlema, et kuidas peaksin ma seda pulbrit lapsele üldse andma :O ? Siis mõtlesin, et äkki pean ma ise seda sööma, aga samas see poleks loogiline ju, sest see ju kirjutati lapsele digiretseptina välja. Seega, homme ma kas enne rongi lähen ise perearsti juurde või helistan talle ja uurin kuidas siis selle rohu andmine peaks käima. :D Suht tobe lugu küll, aga ikka juhtub, uisapäisa ma ju seda proovima ei hakka. :D

Nüüd ma pole kaks päeva küüslauku söönud ning laps ei jonni ka enam nii hullusti. Küllap siis tõesti küüslauk muutis rinnapiima maitset ja tekitas poisil gaase. 

Igal juhul hüppasin siis eilse arsti juures käigult vahepeal tänasesse päeva aga nüüd tulen eilse juurde tagasi. 

Peale arsti oli kell juba 12:15 ning Henri buss pidi Viitnale 12:36 jõudma. Nii ma siis otsustasin et lähen talle kähku järgi ja alles siis lähme poodi. Jõudsin Viitnale täpselt 1 minut enne bussi, seega ei pidanud ma kallat kaua ootama. Läksime siis tagasi Kadrina, käisime poes ja peale seda suundusime Tristverre. 

Olen nüüd võtnud endale ka "salajase" eesmärgi käia võimalikult tihti (vähemalt kord kuus) Tristveres ning proovida võimalikult erinevaid roogasid ning siis muidugi kavatsen teiega oma kogemust jagada. 
Kindlasti on mu lemmikud friikad viineritega, aga olgem ausad need on nii tavalised, et neist ei saaks midagi erilist ka kirjutada. Muidugi on just Tristvere friikad viineritega mu absoluutsed lemmikud, aga see selleks. 


Seekord ma nii julge polnud, et oleksin midagi täiesti uut proovinud. Tristvere menüü on tegelikult päris palju muutunud ning palju uusi asju on lisandunud. Aga eile siis võtsime mõlemad Henriga šnitsli tar-tar kastme ja friikartulitega. Šnitsel oli neil menüüs juba siis, kui mina seal töötasin, küll aga polnud minu ajal seda tar-tar kastet ning see oli minu jaoks uus. Šnitsel on Tristveres üks kiiremini valmivaid roogasid. Minu ajal kui tellimusi ees polnud, siis minu arust oli rekord valmistamise kiirus 8 või 9 minutit. (Jah, minul oli see komme, et ma vaatasin kaua road valmivad kellaajalise täpsusega, sest tihti kliendid uurisid kaua mingi roaga läheb, siis oli mul ju hea öelda, kaua läheb umbes).

Aga enamasti siiski tuli šnitsli valmimise ajaks 12 kuni 15 minutit. 


Seegi kord ootasime umbes 15 minutit. Roog nägi mega hea välja. Kui mina veel tristveres töötasin, siis pakuti šnitsli kõrvale kas värsket salatit maitseõliga või tomati-kurgi salatit hapukoorega. Aga nüüd on teistsugusem salat. Ma eeldan, et maitseõli oli siiski lisatud aga värsked asjad olid natuke teistsugused ning salat nägi palju värvilisem välja - paprika, punane sibul, kurk, tomat. Minu arust on meeletult tähtis, et roog näeks taldrikul isuäratav ning hea välja, sest kes ikka soovib koledat rooga süüa? :D

Šnitsel oli mõnusalt krõbe ja maitsev. Tar-tar kaste sobis sinna juurde nagu valatult. Ning friikad ja salat olid ka maitsvad. Kõige rohkem mulle vast meeldiski see salat - mõnusalt värsked komponendid. Punane sibul sobib sinna salatisse meeletult hästi. 
Ühesõnaga jäin väga rahule. 

Täna on aga Anna-Margarital sünnipäev. Niiet avalikud õnnesoovid ka minu blogis Sulle, kallis Anna-Margarita!
Uurisin eile, mis kellani Anna Tristveres on. Ta ütles et kella kolmeni, enne äraminekut mainisin talle, et tulen võib-olla siis homme (ehk täna) läbi. Sünnipäevast ei maininud ma midagi, muidugi oli näha kuidas Anna nägu särama lõi. 

Täna kui uuesti Rakverre läksime, jõudsime Kadrina pool 4. Nägin, et Anna auto seisis veel Tristvere ees ning käisin käbe Grossis, ostsin ta emalt kolm kollast tulpi (muidugi sain tulbi soovituse ka Piretilt), ostsin veel sünnipäeva kaardi ja siis kihisevaid komme (Anna ise nimetab neid haigeteks kommideks, mida mina ükskord talle pakkusin) :D


Siis helistasin Annale ja ütlesin et tulen 10 minuti pärast läbi. Käisingi siis Tristveres ja soovisin meie päevakangelasele õnne. :) Ta küll pakkus mulle torti, aga kuna mul oli Rakverre kiire, siis ei saanud ma kahjuks sööma jääda. :)
Vot nii. 



Aga minu tänane postitus on ikka väga pikale veninud.
Aga pean siiski mainima, et kui ma algul arvasin, et teen katsikud sel laupäeval, aga see tuli paljude jaoks ootamatult, siis teen need kas järgmine või ülejärgmine nädal - eks näis, mis kuupäeval täpsemalt. 


Nii, aga see on minu poolt tänaseks kõik.

Olge tublid! 
Leanika




Kommentaarid

Populaarsed postitused