Terror, jälle

Kui eelmise aasta 13. novembril oli Pariisi terrorirünnak, siis hoidsin oma näppe vaos ja ei kirjutanud sõnakestki sellest, vaid lugesin vaikselt teiste arvamusi ning jäin enda arvamustega tahaplaanile. Mitu päeva kihises terve Facebook sellest, kuid järsult see kõik vaibus ja enam ei rääkinud sellest peaaegu keegi.
Tänastest sündmustest Brüsselis ei lugenud ma isegi Internetist - no ei tulnud mulle Facebooki sirvides ette ühtegi sellega seotud uudist, küll mäletan, et korraks vilksamisi nägin uudist, mille pealkiri oli umbes et Tallinna sadamas ja lennujaamas tugevdatakse politseivalvet, mind küll huvitas see, aga millegi pärast ma seda uudist ei avanud.
Kui koolist koju tulin ja teleka käima panin, siis tuli Seitsmeste uudiste reklaam ja kui ma seda esimest korda kuulsin, siis läks see nii kiiretsi mu kõrvust mööda, et ei saanud täpselt aru millest jutt oli, meelde jäid vaid sõnad "Brüssel" ja "terror". Järgmine kord, kui sama reklaam käis, siis kuulasin juba "põnevusega" ning olin suhteliselt šokeeritud.
TERROR ja JÄLLE.
MIKS?
"Kõigepealt Prantsusmaa ja nüüd Belgia, mis riik järgmiseks?" - Kujutan ette, et see küsimus võib vaevata paljusid.
Elu nagu filmis, tobe võrdlus kindlasti, aga meenutab juba kuulsat filmi Visa hing, kus rahvarohkes kohas pommid plahvatasid tipptunni ajal.
Ei saagi aru, miks üks inimene on nii vastik, nii südametu, et tapab süütuid inimesi. Kas tõesti ongi algamas kolmas maailmasõda?
Olen alati lootnud, et minu silm ei pea nägema sõda, aga aina enam tundub tõenäoline, et ega see tulemata jää.
Ehk mis ma nüüd muud oskan öelda, kui et tuleb hoiduda välismaale sõitmisest ning Eestis silmad lahti hoida. Neid peast uhuuusid inimesi on ju tegelikult igal pool. Kui Venemaal näiteks alles hiljuti mingi lapsehoidja lapsel pea maha raius ja ütles, et Allah käskis tal selle kuriteo toime panna. (Artikli leiad SIIT)
Niiet selliseid vaimuhaigeid võib igas riigis kohata, kes on lihtsalt süüdimatud mõrtsukad.
Öeldakse, et "kaks ilma kolmandata ei jää", seega ennustatavalt ega see Belgia rünnak viimaseks ei jää, niiet tuleb ülimalt ettevaatlik olla.
Igal juhul väga kahju hukkunutest! :(

Kommentaarid

Populaarsed postitused