Viies päev ilma magusata

Kolmapäevases postituses lubas, et aitab rämpstoidust ja magusast. Siiani olen kenasti vastu pidanud. Kuna kolmapäeval olin ma linnas ja kaalumis võimalus puudus, siis otsustasin, et kuna tänasest algas uus nädal, siis tegin seda täna hommikul.
Täna hommikuse seisuga kaalusin täpselt 62 kg.
Magusat pole ma kolmapäevast saadik söönud, burxi pole ka. :D
Joogina tarbin hetkel apelsini-ananassi-porgandi Aura Active'i, aga vaikselt mõtlen juba selle loobumisele ning vee tarbimisele.
Treeninguks on mul hetkel lapse kussutamine. :D
Õige treeninguga kavatsen alustada 4. aprillil. Selle jaoks pean kokku panema endale treeningkava, milleks kasutan oma eelnevaid teadmisi, mille omandasin keskkooli kehalise kasvatuse tunnis.
Kaaluga pole mul kunagi probleeme olnud, (ega tegelikult praegusel kaalunumbrilgi midagi viga ei ole, sest pepu ja rinnad on ju suuremad) aga pekised jalad pälvivad hetkel mu tähelepanu ning seangi eesmärgiks, just nende trimmimise. Kindlasti tahaks ka kõhu uuesti vormi saada. :) Ja kuna tõesti kaalulangetamine pole varasemalt kunagi minul mingiks eesmärgiks olnud, siis on see kindlasti mul uus kogemus ja ettevõtmine.
Rinnaga toitmise pärast pean igal juhul oma toitumist jälgima, et lapsel gaase ei tekiks. Niiet erinevate toiduainete menüüst välja jätmine pole minu jaoks eriline probleem. Näiteks kohvi pole ma endiselt 1. jaanuarist saadik tarbinud ning selle üle olen ma meeletult uhke. Aga mingiks taimetoitlaseks ma küll ei kavatse hakata, sest liha mängib minu elus suurt rolli. Ning väiksema rasvasisaldusega liharoogasid on igasuguseid, lihtsalt tuleb käpp külge panna ja katsetada.
Motivatsiooni ja eesmärke igal juhul jagub, niiet nüüd hakkab minult tihemini tulema postitusi just kaalu, toitumise ja treeningu kohta. :)

Kommentaarid

  1. Ma ei taha mingi targutajana näida vms, kuid siiski ütlen, et ole väga ettevaatlik ja uuri kogu seda asja hoolega, sest rinnaga toitev naine peab tarbima rohkem kaloreid kui mitte rinnaga toitev... Kui soovid lapsele pikalt rinda anda, siis peaksid kindlasti selle kohta kõvasti uurima. Mina toitusin kehvalt kuna isu polnud eriti ning lapse kolmandaks elukuuks oli rinnapiima kvaliteet nii kehv, et tuli sealt ainult mingit jahuvee värvi vedelikku, mis last ei toitnud. Vormi jõuab saada alati, aga lapsele parimat võimalikku algust pakkuda vaid korra :)

    VastaKustuta
  2. Ma ka annan rinda, jälgin Fitcati kava ja trenni teen ka. Söögi koha pealt olid esimesed kaks nädalat uue toitumisega sellised, kus hetkeks jäi piima vähemaks, aga eks keha harjus uue toiduga ära ja asi sai jälle korda. Lisaks toidule võib muidugi väga intensiivne trenn ka piimakogusele hävitavalt mõjuda, nii et imetades on vaja topelt ettevaatlik olla, et ühe ega teisega liiale ei läheks ☺

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused