lastelaulud ja ahjukana

Mis ma oskan öelda - emarõõmud. Enne kella 12st võtsin blogi lahti ja otsustasin kirjutada postituse sellest, milline õnn on kui laps päeval magab ja ma saan rahulikult oma toimetusi teha ja PLAKS, kõlab teisest toas väike virisemine. :D

Aga õnneks on Karl Hendrik juba suur ja tubli poiss ning istusmul pikalt turvahällis, vaatas ringi ja tunnetas elu oma ümber, sest mina olin kaval ja panin youtube'st lastelaulud mängima. :)
Uskumatu, aga temale väga meeldivad need laulud juba nii noorelt. :P

Mina tegin ise süüa - ahjukana ja keedukartuleid. Olime täna pojaga kahekesi kuni kella üheni, ema läks metsa ja isa käis poodides. :)

Aga me saime kahekesi ilusti hakkama. :)
Nüüd ta jälle magab magusat und. 
Isa jõudis täpselt siis koju, kui mina olin endale toitu tõstnud. Sõin kõhu täis ja rääkisin isaga juttu - mõistagi, autodest. :)
Nüüd kasutan targasti seda aega, kui poja magab ning üritan natuke kooliasju vaadata. Kuigi, ma olen mega väsinud ja heameelega läheksin ise ka natukeseks magama.
Kuigi ma vist kuulen juba teisest toast väikest virinat, niiet hüvasti toredad õppimise mõtted. :D




Kommentaarid

Populaarsed postitused