Imelise muutumise Karin

"Minu imeline muutumine - Karin."

WHAAT, kas ma tõesti olengi ainus inimene kes ei märka inimeste välimuses vigu, kui keegi mulle neid ette ei laoks?

Poleks saates mainitud, et sel Karinil on natukene suurem nina, poleks ma sellist asja never-ever märganud. Muidugi külje pealt on hästi näha seda natukene suuremat nina, aga kui inimesele otsa vaadata siis pole sellel ninal häda midagi.

Ja kui ma teda saates esimest korda nägin ja kuulsin, et ta läks saatesse, sest inimesed on teda terve elu inetuks nimetanud, mõtlesin ma kohe, et kas ta on hulluks läinud? Ta polnud ju üldse inetu. Aga muidugi, kui inimene end ise enesekindlat oma välimusega ei tunne, siis pole midagi teha.

Tundub, et ma olen tõesti liiga heausklik ning piltlikult öeldes "PIME" inimene, kes peaaegu mitte kunagi ei märka inimeste puudusi või nende inetusi.

Ja see teeb nii kurvaks. Eriti kui see Karin mainis mitu korda, et teised olevat öelnud, et ta mees tegi lapsed temaga kott peas. Nagu mida asja, kuidas saab üks mees üldse nii öelda? :O
Kuidas üldse saab üks inimene olla nii õel? Ma olen ka vahel õel, aga siiski teatud piirides, aga sellist õelust ma küll ei kannata, mis on inimese välimusega seotud.
Jah, ma tunnistan, et olen ka nimetanud inimesi paksuks või kobisenud vahel kellegi välimuse üle, aga olen ka seda kahetsenud, või siis on olnud tegu tõesti mingi ülbe inimesega kelle kohta ma nii ütlen. Aga tegelikkuses minule küll pole kellegi välimus pinnuks silmas.

Aga kokkuvõttes, muutus Karin päris palju välimuse poolest ning kui tema on õnnelik sellisena, siis on lugu siiski positiivne!


Kommentaarid

  1. Vaatasin ka ning mõtlesin, et huvitav... Pole ju üldse midagi nii hullu, et oleks pidanud muutumissaatesse minema, aga ega kõrvalseisjad ilmselt ei mõistagi, kui pole ise teise nahas olnud. Võib-olla oleks ka psühholoog veidi suutnud aidata, kuid ega temagi ei saa ära võtta teiste inimeste õelust.
    Üldiselt on see saade pigem tänuväärne, kirurgid ja hambaarstid teevad imelist tööd, AGA... Miks selle meigiga niimoodi üle pingutatakse!?!?! Ja need juuksed... Ega tõesti - peaasi, et muutuja ise on endaga nüüd rahul ja sai selle tõttu enesekindlust juurde :) Ja meik ei ole õnneks jääv.

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused