Tervislikud 12 päeva ning tulemus on juba kaalult näha

Kui täpselt nädal tagasi kaalusin ma 62 kg, siis täna hommikul vaatas kaalult mulle vastu 60,9 kg.

Ehk nädalaga 1,1 kg kadunud nagu niuhti. Komme ja šokolaadi pole ma siiani söönud. Burxi ja gaseeritud jookidega ma patustanud pole.

Ühel päeval sõin kiivit ja apelsini, aga kiivi lapsele vist ei istu ja tekitas tal gaase, niiet sellest ma nüüd üritan ka eemale hoida.
Magusast siis niipalju, et ühel õhtul näksisin karamellipähkleid ning eile sõin ühe karamellikohukese (üks on endiselt veel külmkapis).

Kartulite kõrvale olen enamasti söönud kas liha või siis erinevaid kastmeid - guljašš ja hakklihakaste. Täna on tavaline supp söögiks.
Näljutanud ma end pole - see oleks lausa võimatu, sest mul on peaaegu et kogu aeg söögiisu.Ehk see tähendab, et minu märgatav kaalulangus pole kindlasti seotud näljutamisega, vaid just niiöelda õigete asjade söömisega ja valede asjade (rämpsu) söömata jätmisega.

Kui eelmise esmaspäevasele postitusele sain vastukajaks paar kommentaari, et oleksin selle toitumise muutmisega ja trennialustamisega ettevaatlik, kui soovin lapsele pikalt rinda anda. Hetkel ma küll veel trenni ei tee, alustan nädala pärast loodetavasti. Ja mu praegune rämpstoidu menüüst väljajätmine pole mõjunud üldse rinnapiima kvaliteedile. Piima tundub isegi tavapärasest rohkem olevat ning laps saab alati mitmeks tunniks kõhu täis, niiet mina hetkel ei pabista.

Sest nagu ma enne mainisin, ma ju ei näljuta end, vaid üritan toituda tervislikumalt ning mitmekesisemalt. Ja kindlasti ei kavatse ma nädala pärast mingit hullumeelset trenni alustada, vaid vastupidi, alustada tulebki rahulikult ning tasapisi. Minu jaoks on trenn hetkel nii lapse kussutamine kui ka vankriga jalutamine. :)

Ahjaa, eelmine kord ütlesin, et üritan loobuda Aura Active'i joomisest ning asendada seda veega, aga kahjuks hetkel ma pole selleks veel valmis. Arvan, et asi on kevades ning tavalise vee joomine jätab minul millegi pärast kurgu väga kuivaks, see eest aga Aura Active just nagu pehmendab seda. Niiet hetkel masellest veel ei loobu.

Kahjuks nädala jooksul ma ilusaid toidupilte pole teinud, kui usun, et tuleval nädalal ma neid siiski teen. :)


Kommentaarid

Populaarsed postitused