Arvamus minu praegu kasutatavatest Avoni toodetest

Avoni neljas kataloog kehtib kuni kolmapäevani, soovitan soojalt vaadata teil kataloog üle, sest seal palju soodsaid pakkumisi.

Mina olen siiani jäänud Avoni toodetega rahule, näiteks kasutan ma Avon Advance Techniques tugevdavat ja kaitsvat shampooni. See shampoon muudab mu juuksed mitmeks päevaks "elavaks" ning pehmeks. Lõhn on ka hea. :D Ja suur pluss muidugi see, et 400 milliliitrine pudel oli odava hinnaga. :D
Veel kasutan ma Avon Colortrend huulepulka, nuhjh võtsin roosa, sest roosa mulle meeldib ja enda arvates ka sobib. Jällegi hinnaks oli sellel eelmises kataloogis kõigest 1,99. Huulepulk püsib tunde huultel: :)
Niiet kindlasti sirvige kataloog läbi ning kui soovi tellida, siis andke mulle hiljemalt homme õhtuks teada. :)
Kataloogi leiate Avoni kodukalt.

Kommentaarid

Populaarsed postitused