Ilusat kevade algust!

Ilusat kevade algust kõigile!

Aga kus on kevad? Aknast välja vaadates ja termomeetrit piiludes pole kübetki kevade tunnet. Kuigi õhtul saab alati ahju köetud, on hommikul tunne nagu oleks kuskil jääväljal. Ega mul selle ilma vastu midagi nii väga polegi, aga külmavares nagu ma olen, tahaksin ma soojemat ilma ning seda, et ma pea kogu aeg autoga sõites libedust ja musta jääd kartma.

Aga see selleks, ega kevad päriselt tulemata jää ning varsti on muru roheline ja ilm soe.

Olen täheldanud, et Karl Hendrik on juba suur poiss ning öösel magab ja päeval on üleval. Juba teist päeva ta päeval magab mega vähe, ehk siis poole tunnised üksikud uinakud. Ning öösel ärkab vaid söömiseks ja mähku vahetuseks.

Söögiisud on tal ka märgatavalt kasvanud, sööb päeval peaaegu iga tunni tagant kui mitte tihemini.
Kisa ja jonni on ka õnneks vähem. Tähelepanu on ka juba Karl Hendrikul päris hea - kui näiteks lutti keti otsas tema silmade ees edasi-tagasi kõigutada, siis silmad käivad tal luti järgi. Sama on ka kõristi kõristamisega. Poiss oskab viimasel ajal täitsa chill olla. Ja harjutame juba vaikselt seda, et ta ise jääks magama.
Andsin hetk tagasi talle süüa, siis panin ta tema enda voodisse ning panin voodikaruselli mängima ja nüüd vaatasin, et tal juba silmad kinni. Vahepeal ägiseb omaette, aga vähemalt on rahulik. Loodetavasti magab ta täna öösel ka nagu väike ingel. :)

Täna üritasin ikka tema väikeste uinakute kõrvalt koristada. Tallinnast maale kolimisega on mu tuppa tekkinud järsku nii palju asju, et kõigile tuleb leida oma koht. Mõelda vaid, et 10 päeva pärast annangi ma juba linna korteri ära ja kolin maale tagasi. Nii palju siis minu linnapreiliks olemisest. :D
Aga sügisel loodetavasti saan ma TTÜ pereühiselamusse koha ning siis saab minust taas Tallinna preili. :D Kohataotlust pean iga kolme kuu tagant pikendama ja hetkel olen ma täitsa järjekorras.

Vot nii, aga ma praegu lõpetan. :)

Kommentaarid

Populaarsed postitused