minu blogi esimesed 49 kopikat (eurot)

Nende viimase kahe aasta jooksul, mil ma olen järjepidevalt oma blogi pidanud, teenisin ma nüüd oma esimese raha - 49€. Päris uhke tunne on, et see kahe aasta vältel trükkimine on end ära tasunud. 24 kuu peale pole seda eriti palju, kuid ega ma ei blogigi ju selleks, et raha teenida. 
Blogimine on mulle nagu hobi ning selle pealt raha teenimine on lihtsalt lisaväärtuseks. 
Tegelikult olen ma tõenäoliselt rohkem teeninud, aga ma pole sellest veel ise teadlik. 

Teen ju koostööd kahe reklaamivõrgustikuga - Clickit'iga ja Smartad'iga. Viimasest reklaamivõrgustikust saingi ma täna kätte oma päris esimese raha. 
Clickitiga ma pole veel ise ühenduts võtnud, ega uurinud palju ma teeninud olen. Arvan, et esialgu las ta olla. 

Olen ennegi bloginud reklaamist ja sellega seonudvast raha teenimisest blogis, kuid kordamine on ju tarkuse ema ning räägiksin siis uuesti üle kuidas need asjad siin käivad. 
Kui te avate minu blogipostituse, siis hüppavad teile ette need toredad (kelle jaoks toredad, kelle jaoks tüütud) reklaamid. 
Pildiotsingu blogger quotes tulemusKui te niikuinii olete juba avanud minu postituse, siis saate ka mulle omapoolse panuse taskuraha jaoks anda ning klikkida nendele reklaamidele. Kusjuures vahel on reklaamid ka päris põnevad ning võite leida ka enda jaoks mõne huvitava asja. :D

Kui teil on natuke rohkem vaba aega, siis võite klikkida reklaamid ära ja siis mu blogi lehte uuesti refreshida ning uuesti uusi reklaame klikkida. Lehe värskendamine on tähtis seetõttu, et muidu sama reklaami klikkimine toob vaid esimesele klikkimisel tulu. :D

Nagu ma alguses mainisin, ma ei blogi selleks et teenida raha. Ma blogin, sest mulle meeldib ning ma tean, et teile ka meeldib mu blogi lugeda. (Ilmselgelt, sest muidu te ju ei loeks seda.) :D 
Aga tõesti on äge ka saada tulu selle pealt, et ma leian aega blogimise jaoks ning veel enam selle jaoks, et teid oma elukesega kursis hoida, 
Niiet, kui te pole kitsid, siis andke aga klikkidele tuld, kui te näete mõnda ägedat reklaami minu blogi lehel. :D

Ning lõppu pean ütlema Teile kõigile aitäh nende esimese 49euro eest! AITÄH, et loed mu blogi!


Kommentaarid

  1. Jaa ..Ma ka blogi aga mitte selleks et raha saaks vaid mulle meeldib..loen paljude d blogisid.kas kui tahad reklaami siis mis peab tegema selle jaoks?

    VastaKustuta
  2. Efka, üldiselt ei pea ise midagi tegema. Kui juba blogid, siis on esimene samm tehtud, edasine sõltub sellest, kui palju ja millest blogid, kas Sul on piisavalt palju lugejaid/jälgijaid jne.
    Minuga võtsid need samad reklaamifirmad ise ühendust ja esialgu tegin lepingu ainult Clickitiga, kuna nad saatsid esimesena oma pakkumise jaSmartad pakkumist vastu ei võtnud, kuna kartsin, et pidev vilkuv ja ette kargav reklaam muutub lugejatele tüütuks. Kuid enam ma nii ei arva. Usun, et kui inimestele pakub huvi mida ja millest ma kirjutan, siis tulevad nad nii või naa mu blogisse tagasi. Nii et, kui Smartad peaks mulle uuesti koostööpakkumise tegema, siis teisel korral võtaksin pakkumise juba vastu.

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused