vähem kui kuu jõuludeni

Juba järgmisel nädalal hakkab kaua oodatud jõulukuu ning hakkabki pihta see suur jõulutrall.
Jõulud on aasta üks ilusamaid aegu ning nüüd ongi jäänud juba vaid vähem kui kuu selle aasta jõuludeni. Jõule iseloomustavad kingid, jõulutuled, verivorstid, hapukapsas, lumi...
Okei, lood lumega on hetkel veel natuke kehvad, sest tuleb ta meil maha ju vaid üheks-kaheks päevaks, kui sedagi ja siis on jälle maa üllatuslikult must. Nagu eile hommikul, rulood üles kerides vaatas vastu valge maa, paari tunni pärast oli maa juba must. Kuigi lumi ja talv mulle eriti ei meeldi, siis jõulud ilma lumeta oleksid nagu poolikud jõulud. 

Selle aasta jõule ei veeda meie pere enam kolmekesi, vaid neljakesi ning ühtlasi on need ka Siim Sanderi esimesed jõulud. Seda mis lastele kinkida, ma veel ei tea. Aga kingitusi ostma lähen ma 13. detsembril Tallinna. Broneerisin selleks päevaks endale sünnitusjärgse kontrolli aja ämmaka juurde ning mõtlesin, et kui ma juba Tallinna lähen, siis võiks kasutada ka juhust ning kingid ka ära osta, eks näis kuidas see õnnestub, aga ma olen juba päris excited.
Kui Tallinnast ei õnnestu kinke saada, siis ma arvan, et sooritan mõne kingiostu mõnest e-poest.

Samas ma oleksin väga avatud ideedele, mida kinkida peaaegu kahe aastasel lapsele ning mida kahekuusele jõuludeks? 

Olen juba ammu tahtnud üles panna jõulutuled, aga ma millegi pärast ei leia enda eelmisel aastal ostetud tulesid üles. No ei ole neid mitte kuskil. :O Ma mäletan, et panin nad ilusti nende karpi tagasi, aga kuhu ma selle karbi küll pannud olen? Ei tea. :/ Eks ma vaatan mingi päev tuulan veel kappides, äkki ikka leian.
Seda ma nüüd ei tea kas me kuuse see aasta üles paneme. Meil on olemas pisike kunstkuusk, mille me eelmisel aastal ära ehtisime. Aga ma ei tea kas panna ka see aasta see üles või mitte? Maal elades tõime alati metsast toakõrguse kuuse tuppa. Päris kuusk on muidugi palju parem ja ehtsam, kuid kunstkuusega on natuke lihtsam, see ei aja okkaid ja ei torgi, kui seda ehtida.



Jõulud on ka imede ja heategevuse aeg ning olen nüüd pikalt mõelnud, et võiks ka midagi head neil jõuludel teha ja kellelegi midagi annetada. Kellele ja mida, seda ma ei tea, aga küll ma üritan midagi välja mõelda.

Kingitustest veel nii palju, et mul on veel plaan see aasta paar auhinnamängu korraldada oma facebooki lehel, et Teid, kallid lugejaid, ka premeerida selle eest, et te mul ilusti kenasti olemas olete ning mu blogi ikka loete. Siiani pole ma eriline auhinnamängude tegija olnud, aga ma luban, et lähiajal hakkab see muutuma ja ma hakkan teid igasugu toredate asjadega üllatama!
Selleks tasub ikka mu facebooki lehele Leanika Elublogi klikata meeldib, et olla kursis tulevaste loosidega!

Millal Teie hakkate jõulukinke ostma? Mida kinkida lastele - 2-aastasele ja 2-kuusele jõuludeks? Kunstkuusk või päris kuusk? 








Kommentaarid

Populaarsed postitused