ninatolmuimeja

Ma sain oma toredalt sugulaselt Evelynilt väga hea, vajaliku ja PRAKTILISE asja - ninatolmuimeja. 

Ma ei olnud elus varem kuulnud ega näinud sellist asja ning esiti, ei teadnud ma kuidas see toimima peaks. 

Karl Hendriku aeg ostsime me ninapumba, mis polnud minu arvates üldse nii efektiivne. 
Baby-Vac on aga väga hea abivahend, kui beebil on nohu. Paned selle riistapuu suts tolmuimeja otsa, kävitad tolmuimeja ja tõmbad kähku beebil nina tatist puhtaks. Me ei julgenud algul üldse seda beebi peal katsetada, sest see tundus algul ebareaalne, et Sa tõmabdki põhimõtteliselt tolmuimejaga lapsel nina puhtaks. Selleks me katsetasime seda algul ise enda peal. Ja meie üllatus oli suur, kui see tõesti toimis tõhusalt, ei teinud haiget ega midagi. 

Nüüd kui Siim Sandril on nohu tekkinud ja nina kohutavalt luriseb, on Baby-Vac meie peres ikka hädavajalik asjandus ning ma ei kujutaks elu ilma selleta ettegi. 

Siim Sander ei tee teist nägugui, kui sellega nina puhtaks tõmban ning peale seda on tal palju parem hingata ja palju parem tuju. 
Kuna Evelyn ise elab Soomes, siis on see Soomest ostetud. Mina isiklikult pole varem sellisest asjast kuulnud ning ma ei teagi kas sellist asja ka Eestis müüakse?

Meie peres on see tõesti üks asendamatu abivahend. 

Panen siia ühe Youtube video ka, kus just selle Baby-Vac'iga beebi nina puhastatakse:
https://www.youtube.com/watch?v=x17KyAIgT4w 

Millega teie oma lapse nina puhastate? Kas olete kuulnud sellisest asjast nagu ninatolmuimeja? Kas sellist asja saab ka Eestist? 

Kommentaarid

Populaarsed postitused