veel kuu aega tagasi olin ma rase

Juba homme möödub Siim Sandri sünnist juba üks kuu ning ühtlasi möödub ka üks kuu sellest õudsast sünnitusest. 
It means, ma pole kuu aega rase olnud :O

Veel kuu aega tagasi oli mul ees suur kõht, ma olin väsinud sellest pidevast wc vahet jooksmisest. Kuu tagasi ma lugesin päevi tähtajani, et lõpuks saaksin käes hoida meie pere teist imet. 

Sünnitusest taastumine on olnud edukas, kuna õmblusi mulle ei tehtud, siis ei kipita ega valuta mul kuskil. Kõhukinnisusega on vahepeal veel probleeme, aga tundub, et ka see on peagi möödanik. 

Oma kehakaalu ma hetkel ei tea. 
Kui ma sünnitama läksin, siis kaalusin ma umbes 75kg. Siim Sander kaalus sündides 3508g ning kui Siim Sander oli nelja päevane ja me Tallinnas arstil temaga käisime, siis kasutasin juhust ja kasutasin ITK kaalu ning siis kaalusin ma 68,3 kg. See tähendab et "haiglasse jätsin" ma teoreetiliselt ainult 7 kg. :D

Hetkel ma pakun, et ma kaalun kuskil 65 kg. See on täiesti lampi pakutud, aga ma olen veendunud, et rohkem kui 65 kg ma küll ei kaalu. 
Mingit trenni pole ma nüüd otseselt tegema hakanud, kuigi ma olen seda mõtet juba kaalunud. 
Samas ega ma nüüd laisk pole ning kui päeval on vaja poes käia, siis kasutan ma enamasti ilmast hoolimata juhust ning teen seda jala ning kasu on kahepoolne - mina saan liikuda ning laps vankris värsket õhku nautida. 

Aga ega ma ei tee mitte ainult mingit 2 km-st poetiiru, vaid üritan ikka vähemalt 4 km siis maha kõmpida enne kui koju lähen. 
Samuti pole ma veel endale eesmärgiks seadnud tervislikku toitumist, sest ma ei näe vajadust selle järgi. Tõenäoliselt, kui ma astuksin kaalule ja näeksin, mis sealt vastu vaatab, siis võib-olla mu suhtumine muutuks, kuid hetkel olen ma iseendaga rohkem kui rahul. 
Pealegi mul on peale sünnitust kogu aeg selline šokolaadi VAJADUS, et mingist tervislikust toitumisest ei saaks siin juttugi olla. :D

Hetkel igatsen ma täiega gaseeritud jookide - näiteks Coca-Cola, Kanes ja Kelluke joomist. Kuna ma aga rinnaga toidan, siis ma endale sellist luksust lubada ei saa, kartuses et beebil tekivad gaasid.
Aga Vedelikupuudus on mul suur, sest mul kulub päevas üle kahe liitri jooki. Ja kuigi ma teoreetiliselt TAHAKSIN juua paljast kraanivett, siis kahjuks on mul just kas mahla või maitsevee isu. 

Aga nagu ma alguses mainisin, olen ma hetkel iseendaga ROHKEMGI kui rahul. No nii rahul, et ma ei viitsi isegi endast pilti teha. :D 
Aga kui ma enda kaalu teada peaksin saama, siis sheerin seda teiega meelsasti. Mul pole häbeneda midagi. :P


Kommentaarid

Populaarsed postitused