35 suvalist fakti minu kohta

Ma arvan, et meie kõigi kohta leidub fakte, mida keegi ei tea või siis on asju, mida teavad vähesed. 
Mõtlesin, et panen ka kirja mõned faktid enda kohta. 
  1. Ma elasin 18 aastat ühes ja samas kohas, keskpolügoonil.
  2. Viimase kolme aasta jooksul olen ma elanud viies erinevas kohas.
  3. Ma olen elus vaid ühe korra juuksuris käinud.
  4. Mul Facebookis kolm lehekülge, millest ühel on üle 21 tuhande meeldimise.
  5. Mul on olnud load peaaegu 4 aastat.
  6. Ma käisin esimeses klassis, kui sõitsin autoga (isa süles) külglibisemisega palgivirna .
  7. Ma kunagi unistasin, et minust saab laulja, kaitseväelane, õpetaja või rallisõitja.
  8. Rallisõitjaks tahaks ikka veel saada, kunagi saan ka. :D
  9. Ma ei joo piima. Vahepeal Henri käskis juua, siis jõin ka nii, et hoidsin hinge kinni. 
  10. Ma pole kunagi narkootikume tarbinud ega proovinud.
  11. Ma jõin kunagi viina nagu vett, puhtalt, iu.
  12. Ma pole alkoholi tarbinud 1a 1k 17p.
  13. Ma tegin kunagi suitsu, noh elu jooksul mingi max 6 tükki :D
  14. Ma sain endale koju interneti, kui ma olin 15.
  15. Ma õppisin 7 aastat klaverit, enam ei mäleta eriti midagi sellest.
  16. Mul pole kunagi olnud ripsme-ega juuksepikendusi, ega geelküüsi.
  17. Ma olen neli korda trahvi saanud.
  18. Kui ma väike olin, siis meile tuli põdravasikas akna kaudu tuppa ning hüppas mu pikali. (Päriselt!) 
  19. Ma ei oska valetada. Ok, oskan, aga ma ei suuda valetada, miski hakkab siis mu hinge närima. :O
  20. Ma jätan asju viimasele minutile.Ma panin isegi haiglakotid sünnituste jaoks alles siis kokku, kui asjaks läks. :O
  21. Ma pole kunagi oma vanaisasid ega vanaemasid näinud ning alati olen kadestanud inimesi, kellel on vanavanemad.
  22. Ma kahetsen oma elus kõige rohkem seda, et ma varem silmaarstile ei läinud. Kui ma esimesed prillid sain (2009) siis oli mu silmanägemine -4,5. Jep, ma olin pime ja ma ei kujuta ettegi, kuidas ma üldse nägin. Kissitades ilmselt. 
  23. Mul on läätsed.
  24. Mul on prillid ka, aga neid kasutan üldjuhul ainult öösel.
  25. Ma tõmbasin kunagi oma koeral kogemata sokiga hamba välja.
  26. Mulle sõitis kunagi traktor otsa.
  27. Ma olen tihti igasugu asjade ja inimeste peale kuri ja mõtetes mõtlen, et sõiman nad läbi, kui neid näen. Aga kui kohtun nendega, siis olen vana rahu ise.
  28. Ma pole üle kahe aasta kohvi joonud.
  29. Ma pole 3-4 aastat energiajooke joonud, oh kus ma tahaksin.
  30. Ma olen elus ainult ühe korra Red Bulli joonud. :D
  31. Aa, ma tahtsin sotsiaaltöötajaks ka kunagi saada, et aidata kõiki inimesi, kes viletsuses elavad. 
  32. Ma ootasin keskkooli lõppu aint seetõttu, et siis ma ei pidanud enam suusatama. Niisama ma võiksin suusatada küll ja küll, aga suusatunde ma vihkasin. Aga muidu ma läheks iga kell tagasi keskkooli, kui saaks, sest seal oli kõige vägevam seltskond. Miss these people.
  33. Mul on liiga hea süda.
  34. Ma üritan inimestes alati head näha. Ma ei tea miks. 
  35. Mulle meeldib täiega kalal käia. Juba lapsest saadik. 

Ok, sai ikka omajagu mingeid asju siia endast kirja. Mõtlesin, mis ma mõtlesin, aga tuli ikka mõni lapsepõlve mälestus ka meelde. See oli ikka vägev aeg. Praegu mõtlen, et kui ma olin 15, siis lugesin reaalselt päevi, kui ma saan 18. Mul oli vihik, kus ma kriipsutasin iga päev maha numbri, kui mitu päeva on jäänud mu 18.nda sünnipäevani. (Mäletan, et esimene number oli 1064). See aeg venis nagu tatt. 

Noh ja nüüd saan ma mõne kuu pärast juba 22 ehk 4 aastat on läinud linnulennul. Varsti juba mullahais küljes. :D

Ja lõppu üks humoorikas pilt mõttetera. :D

Kommentaarid

Populaarsed postitused