igal ühel omad mured



Mul on viimastel nädalatel tekkinud üks probleem ning ma ei tea mida ma tegema peaksin, et sellest murest vabaneda. Ma tahaks süüa, aga mul pole millegi isu. Ma olen alati armastanud liha. Snitlit teen ma nii hästi, et oleksin võinud seda kasvõi iga päev süüa. Samamoodi oli kartuli ja hapukooresalatiga. 
Nüüd viimased nädalad on aga imelik. Mul pole mitte millegi isu. Kõht on tühi, tahaks midagi, aga ei tea mida. 

Hapukoort ma enam eriti ei tarbi. Õigemini, selle kuu jooksul on söönud hapukoorega toitu söönud ainult kahel korral. See kuu oleme ostnud ainult ühe hapukoore paki ja sellest on ka üle poole külmkapis veel alles. Muidu kulus meil iga nädal vähemalt üks pakk hapukoort. Pole enam isu, üldse pole. 

Suhkrut tarbisin ma ainult nii palju, et lisasin seda teele või siis pannkookidele. Nüüd joon teed meega ja pannkooke pole ka ammu teinud. 
Tegelikult, miks ma vingun, kui asi on muutunud tervislikumaks? 

Ega ma sellepärast ei vingugi, et ma neid asju igatseks, vaid pigem sellepärast, et mul on mõtted otsas mida kodus süüa valmistada või üldse, mida ma sööma peaksin?

Tahaks midagi head, aga mis on hea? 

Eile tegin frikadellisuppi, see on hea, ja sellest ma vist ära ei tüdine veel nii pea. Aga päris iga päev suppi ka ei tahaks süüa. 
Üleeile tegin prantsuse liha. See on ka hea, aga sellest sai kuidagi see nädala lihaisu jälle täis. 
Vahepeal tegme hästi tihti pastabologneset hakklihaga. Aga peale seda viirust, mis meil kodus oli, pole mul näiteks üldse bolognese isu enam. 

Andke ideid, mida õhtusöögiks valmistada? Midagi head, lihtsat ning maitsvat. Ja oskab keegi äkki öelda, miks mul söögiisu ei ole? :O


Kommentaarid

Populaarsed postitused