põnevad väljakutsed

Kes mu Facebooki leheküljel (LINK) ja instagrami kontol (LINK) silma peal on hoidnud, on kindlasti näinud, et paar päeva tagasi kõndisin ma päeval maha lausa 20 km. 

Uut aastat alustasin ma tagasihoidlikumalt, ning max 13 km sai ühe päeva jooksul maha kõmbitud.
Siis esitas blogija Jane mulle väljakutse kõndida 15 km.
Võtsin pikalt hoogu ja üleeile läksingi kõndima. Peaaegu 5 km oli kõnnitud, kui minuga liitus Brenda. Kõndisime ja jutustasime ning aeg kadus ei tea kuhu ning kilomeetrid muudkui kogunesid. 
Kui minul 15 km juba koos oli, siis tundsin, et tahan veel ning ei suutnud peatuda. Nii kõndisimegi veel tunnikese ning nii see 20 km kokku saigi. Ulmeline, aga nii äge. 

Esitasin siis Janele vastu väljakutse kõndida 20 km. Jane pole mingi papist kiisuke ning juba samal õhtul oli tal see juba done!



Nii äge, väljakutsed oleks nagu just meie teema ning see annab meile võimaluse end proovile panna. 
Nüüd oleme aga küsimuse ees, mis järgmiseks? Milliseid väljakutseid me veel võiksime teha?
Keegi pakkus välja jääauku hüppamise. Ma oleks kahe käega oolt, aga keegi kommenteeris, et kui imetad last, siis ei tohiks seda teha. Niiet see jääb vist välja. 
Langevarjuhüpe tundub olevat väga cool asi ning juba nädal tagasi mõtlesin, et see aasta võiks selle ära teha. 

Vot, aga kallid lugejad, aidake meid, mida ägedat me võiks veel teha? Pange aga fantaasia tööle ning andke ideedele tuld!

Kommentaarid

Populaarsed postitused