kribinal-krabinal tutvuma sellega, kuidas võita 100€

Bonusway.ee

Raha on üks tore asi, ja eriti tore on see siis, kui Sa seda võita. :D
Kõigepealt pean ma vist vabandama. Vabandama, selle eest ma kogu aeg nii palju ja igal pool seda Bonusway'd spammin. Aga reklaam on reklaam ning reklaami eest ju teenib ka vahel hea kopika. 
Ega ma ei hakka täna siin enam rääkima, mis see Bonusway on. Kui Sa ei tea, mis see on, siis loe selle kohta minu vanemast postitusest (LINK)
Ma nüüd reklaamin seda, et Bonusway loosib järgmisel esmaspäeval (05.02) välja 100€. Jep, SADA JEVROT. 

Kuidas loosis osaleda?
Lihtne, liitu Bonuswayga (SIIT) ja soorita oma ESIMENE ost selle nädala jooksul (kuni 04.02) läbi Bonusway ning juba 5. veebruaril võid Sa olla saja euro võrra rikkam. Raha kantakse Sinu Bonusway kontole ning selle saad sealt edasi kanda oma pangaarvele. 
Muidugi saad osaleda ka siis, kui Sa juba oled liitunud Bonusway'ga. Siis jääb üle vaid enda ESIMENE ost sooritada. :)
Mina ise kahtlesin ka algul Bonusway's. Aga tegelikult on see ikka päris tulus veebikeskkond. 
  • Tihti on võimalus raha võita (Mina juba ühe korra võitsin 50€)
  • Teenid enda ostudelt raha tagasi
  • Kui jagad oma soovituslinki teistega, teenid 4€, kui nemad oma esimese ostuga teenivad vähemalt 1€ väljavõetavaid boonuseid
  • Saad olla kursis parimate veebipoodide pakkumistega
Mina olen läbi Bonusway sooritanud kolm ostu Hansapostist. Ma olen kulutanud kolme ostu peale kokku 51,87€ (koos postikuludega) ning tagasi olen teeninud 12,26€. 
Muidu on Hansapostist võimalik iga ostu pealt teenida tagasi 2,45€, aga mina olen oma ostud sooritanud siis, kui tuleb teada, et poodides on kõrgendatud boonused. :)
Niiet minu arvates on Bonusway väga tulus veebikeskkond, eriti inimeste jaoks, kes sooritavad oste internetist. 
Soorita oma esimene ost, osaled loosimises ja ühtlasi teenid ka oma esimesed boonused! ;)
Jaga enda soovituslinki sõpradega ning teenid lisa ;)



Kommentaarid

Populaarsed postitused