natuke unejuttu kah


Ma pole viimasel ajal üldse hommiku inimene. Viimasel ajal tähendab, et umbes kaks aastat, nii kaua kui meie perre sündis Karl Hendrik. 
Vanasti oli ikka hea, sain jutti magada 7-8 tundi ja hommikul oli hea olla. Äratuskellaks olin ma endale ise ja polnud kedagi, kes vägisi mind voodist üles ajaks. 

Nüüd kui majas on lapsed, on uni meie peres PÜHAAAAAA. See tähendab seda, et kui me magada saame, siis oleme me tõesti õnnistatud, sest uni on ju nii hea ja magada on nii hea. :D
Aga ma ei tea, kui üks laps laseb magada, siis teine ei lase. Kui teine laps otsustab magada lasta, siis ei lase esimene. 

Karlil hakkab vist see "hullude kaheste" periood pihta, sest no minu mõistus enam ei võta, mis toimub temaga.
Näiteks üleeile oli nii, et Siim Sander jäi enne kümmet ööunne ning me siis sättisime ka end magama, aga Karl Hendrik keeldus magamast. Reaalselt, kui meie tahtsime kell 10 magama minna, siis magama saime alles pool 1 öösel, kui karl Hendrik lõpus ära otsustas vajuda. :D
Panime teleka kinni, hakkas karjuma, panime tööle, vaatas rahus telekat, saime silma kinni, tuli tema meie pähe hüppama. Siis tahtis juua, siis tahtis pissil, siis tahtis süüa, siis tahtis jälle juua, siis tahtis mänguasju. Lõpuks ronis siis oma voodisse, pobises omaette ja jäi magama. 

Ega eile õhtul oli peaaegu sama jama, aga siis tahtsime meie juba kell 9 magama minna, aga lõpuks magama saime enne kella ühtteist. 
Ja viimasel ajal on Karlil külge hakanud selline komme, et öösel ronib ta meie vahele magama. Meil niigi väike voodi ja siis tema laiutab meie vahel nagu meritäht, mina ühel pool voodi serva, Henri teisel pool voodi serva, elu eest võitlemas, et me voodist välja ei kukuks. :D
Aga sellest hoolimata, et ma kogu aeg nii väsinud sellest õhtusest ja öisest trallist olen, siis kõik selle väsimuse neutraliseerib ära Siim Sandri hommikune hea tuju. No tema on ikka üks imeline laps küll, magab ja sööb, ja on hommikuti nii õnnelik ja heas tujus. 
Tema hea tuju nakatab ka mind ja nii ongi päev jälle ilusti alanud. :)
BTW, esimene kiku annab endast juba märku. :P

Kommentaarid

Populaarsed postitused