kolmekuune jõmm


Siim Sander sai juba 8 päeva tagasi 3 kuuseks ning ma polegi veel kirjutanud meie arsti viisidist. 
Ega seal midagi kiita ei ole ning ise muutusin tol päeval väga kurvaks. 
Arstil käisime eelmisel reedel, 12. jaanuaril. Olin veendunud, et nüüd kaalub Siim vähemalt 6,5 kg. Sest ta ju tundub juba nii suur. 

Aga kui lapse kaalule panime, vahtis vastu ainult 5950grammi. See tähendab, et laps võttis terve kuu ajaga juurde vaid 200 grammi. Olin väga shokeeritud ja ei osanud midagi arvata. 
Pikkuseks oli 61 cm. (Sündides 3508g ja 51 cm). 


Muutusin tol päeval väga kruvaks ja ei saanud lihtsalt aru, miks Siim nii vähe kaalust juurde võttis. Ometigi piima on mul rinnas täiega. 
Siis tuletas aga õde mulle meelde, et enne jõule oli meil ju okse- ja kõhuviirus. Siim oksendas paaril päeval peaaegu kõik toidukorrad välja. Ning võimalik, et sel ajal langes ta kaal väga palju. 
Samuti kahtlustasin, et kuna uue aasta algusest muutsin ma enda toitumist, et siis ehk piim polegi enam nii rammus. 

Muidu sõin ma ju kõike, mille järgi isu oli. Eriti magusat. Uuest aastast ma näiteks enam magusat nüüd kaks nädalat ei söönud. Käisin palju jalutamas ja toitmine muutus natuke tervislikumaks. Ehk taldrikul oli rohkem maltsa, kui rasvast toitu. 

Nüüd ma otsustasin, et nii kaua, kui ma rinnaga toidan, jätan ma ikka selle söömise mõistuse piiridesse ning ei loobu kõigest. Söön mõistlikult, aga kõike. Sest lapse heaolu on ikka kõige tähtsam. Lisa ma hetkel VEEL juurde ei anna, sest järgmisel teisipäeval lähme me uuesti Siim Sandri ja Karl Hendrikuga arstile ja kui siis Siim ole ikka korralikult juurde võtnud, siis hakkan lisa juurde andma. Aga ma tõesti loodan, et laps võtab nüüd taas ilusti kaalust juurde. Minu jaoks on rinnaga toitmine ülimalt tähtis. Sest see on siiski lapsele kõige parem toit.

Karl Hendrikule kolme kuuselt andsime me juba lisa juurde, sest ta keeldus rinda võtmast ja sõi rinda vaid öösiti une pealt. 
Tahaksin ikka Siimule natuke kauem rinda anda. Hakkasin nüüd jooma imetava ema teed ka. Aga noh nagu ma ütlesin piima on mul rinnas küll. Eks jääme ootama järgmise nädala visiiti. ;)

Kommentaarid

Populaarsed postitused