Leanika Elublogi Top 10 postitust aastal 2017


Uus aasta on juba kaks nädalat kestnud ning pean tõdema, et minu jaoks on aasta enam vähem hästi alanud. 
Märkasin, et mitu blogijat on teinud postituse oma eelmise aasta top kümnest postitusest ja mõtlesin, et huvi pärast võiksin ju ka ise üle tšekkida, mis inimesi eelmisel aastal kõige enam mu blogis huvi pakkus. 
Kui Tel on mingil põhjusel mõni postitus kahe silma vahele jäänud, siis nüüd on paras aeg need läbi lugeda ;)

1. "1+1+1=4" (LINK)
Eks seda oli arvata, et minu teisest rasedusest teada saamine on 2017. aastal üks kõige populaarsemaid postitusi minu blogis. Inimesed on ju uudishimulikud ning teiste elu on ikka põnevam, kui enda oma. Eriti põnev on ju teada, kes kellega millal lapse saab või kes kellega käib. 

2. "Kuidas meie pisike Siim Sander ilmavalgust nägi!" (LINK)
Siim Sandri sünnilugu jäi TOP 1 postitusele vaid 50 lugejaga alla. Beebide sünnilood pakuvad taaskord palju kõneainet, nii oli ka Siim Sandri sünnilooga. 

3. "100€ kuus toidule - võimalik või võimatu?" (LINK)
Toit on miski, millele kulub kuus enamasti kõige rohkem raha. Kuid väga paljudel juhtudel inimesed ei jälgi erinevate poodide hindu. Kui elad linnas siis on plussiks see, et teisest poest võid saada sama toote palju odavamalt. Samas on ka võimalus, set soodushindadest lummatuna inimesed ostavad vahel ka mõttetuid toiduained, mis lõpuks ka külmikus pahaks lähevad ja kasutust ei leia. 

4. "Kuidas üks kuu oma sissetulekuga ära elada?" (LINK)
Nagu ma Top 1 postituse juures mainisin, meeldib inimestele kõige enam lugeda ikka seda kes kellega käib ja kes kellega millal lapse saab. Teiseks top teemaks on aga raha. Raha seob ju meid kõiki ning ilma selleta ei saa nagu kuidagi ära elada. Tihti on aga nii, et inimesed ei saa kuu aega oma sissetulekuga hakkama ning on kuu lõpus kitsikuses. Selles konkreetses postituses tõin ma välja mitmeid enda nippe, kuidas kuu aega oma sissetulekuga hakkama saada. 

5. "Oh neid vastikuid kakaseid mähkmeid ehk kuidas saada laps potile?" (LINK)
No kellele meeldib kakaseid mähkmeid vahetada? Ehk siis natukene meie potitreeningust. Tänaseks on muidugi Karl täitsa mähkmevaba. 

6. "Ei, ma veel ei sünnita ehk eelviimane ämmaemanda visiit tekitas natuke pingeid. :D" (LINK)
Noh tegelikult oligi see mu viimane ämmaemanda visiit, sest 5 päeva hiljem ma juba sünnitasin. :D

7. "Noh, kas poiss või tüdruk?" (LINK)
Lapseteema ei kao mu blogist kuskile ning muidugi pakkus lugejatele huvi, kas teine laps tuleb poiss või tüdruk. :D

8. "Suud puhtaks - EMO" (LINK)
Rohkem ma sel teemal ei taha rääkida.

9. "MUST REEDE - kodust lahkumata" (LINK)
Must reede on tänaseks läbi, aga Bonusway'ga võite ikka tasuta liituda SIIT - https://www.bonusway.ee/?r=6211282

10. "ninatolmuimeja" (LINK)
See on ikka üks vinge asi, kes pole veel lugenud, siis visake postitusele pilk peale. :)

No nagu näha, siis viis postitust kümnest oli seotud lapse teemaga. Ning olgem ausad, nii kaua kui mul on lapsed (loe: igavesti) on ka mu blogis laste teema olemas. Aga ega ka rahast ei saa me üle ega ümber, sest see on miski mis meid kõiki ühendab ning säästlikkuse teemal tulebki rohkem rääkida. 

Millised postitused Teile minu blogis rohkem huvi pakuvad?

Kommentaarid

Populaarsed postitused