Ah, et kas ma ikkagi olen rase?


Ma käsi südamel vannun, et ma ausalt ei tulnud selle pealegi, et keegi võiks mu eilse postituse pealkirjast ("Jälle üheksa kuud ootust") midagi muud välja lugeda. Tagant järgi on see ikka päris naljakas, kuidas inimesed muudkui kirjutasid ja küsisid minult, et "kas võib õnne soovida?" ja ma mõtlesin, et nagu mis asja, miks?

Noh jah, see oli nagu tahtmatu ajakirjanduslik eksperiment sellest, kui suur mõju on ikkagi ühe postituse pealkirjal. Intrigeeriv pealkiri, millest loetakse välja üht, aga postitus on hoopistükkis millestki muust.

Mõni inimene siiski mõtles, et ma ikkagi olen rase ja üritasin seda nagu läbi lillede öelda. Aga tõesti, EI, ma pole rase ning pole veel lähime paari aasta jooksul plaanis jääda ka. Uue beebi jaoks on veel LIIGA VARA. Kaks last nõuavad hetkel piisavalt minu tähelepanu ning ruumi on meil ka ju vähe. Samas marjabeebid ju valmivadki mul 9 kuu pärast ju. :D 

Oh jah, tegin eile ikka haleda tünksi kõigile 1600 inimesele, kes mu postituse avasid. Aga no sorry, see polnud mul päriselt plaanis. :D 

See peaks olema ka päris hea õppetund, et ka tavaliste nt Delfi, Õhtuleht jne artiklite pealkiri ei pruugi vastata täpselt artikli sisule. Paljudel inimestel on ju kombeks lugeda pealkirja ja siis hakata kommentaarides igasugu asju lahmima, kuigi ise pole artiklit lugenudki. 
Niiet kui loete pealkirja, siis lugege ikka postitust/artiklit ka. :)

Kommentaarid

Populaarsed postitused