Kui midagi ei meeldi, siis blokk peale


Ärkasin täna hommikul juba kell 5. See on tegelikult juba harjumuseks kujunenud, et kui mees hakkab tööle minema, siis mul enam und ei tule. Istusin siis telefonis, mängisin, scrollisin Facebookis ja siis järsku avastasin, et üks tuttva inimene, kellega ma alles paar kuud tagasi mega hästi läbi sain, on mind ära blokeerinud. Hakkasin siis mõtlema, et huvitav, miks ta küll mind ära võis blokeerida. 
Ega ma kaua ei pidanudki analüüsima seda teemat, kui jõudsin järeldusele, et inimestele ikka üldse ei meeldi minu ausus ja otsekohesus. 

Kusjuures ta pole ainuke, kes mind on ära blokkinud, no umbes 5 inimest kindlasti on mu lihtsalt Facebookis või mujal sotsiaalmeedias ära blokeerinud. Ja enamus juhtudel ongi põhjus ainult selles, et ma ütlen inimestele otse mis mina arvan. 

Jep, ma tean, et vahel tasuks oma suu kinni hoida või negatiivsed arvamused endale jätta. Aga samas inimesed ise alati rõhutavad, et "miks on vaja selja taga rääkida? kui ei meeldi tule ütle näkku?" Ja siis kui ma näkku ütlen, siis mõeldakse, et ma olen ikka täiega emm inimene ja et ma võiks üldse oma arvamuse endale hoida. 

Aga kuidas üks inimene saakski end üldse kunagi parandada, kui kõikide tema vigade peale ainult vilistatakse või vaadatakse mööda? Minule küll meeldib ausus, ja kui ma kellelegi ei meeldi, siis ongi minu arust ok, kui see inimene, kas ei suhtle minuga või siis ta lihtsalt ütlekski mis talle minus ei meeldi. Kui on midagi, mida saab parandada, siis dvj, we will fix it, sest ega ma ka mingi perfektne inimene pole. Aga kui Sa oled minuga muidu täiega sõbralik ja siis lähed minu juurest minema, ümber nurga näed kedagi ja hakkad rääkima, et kuule see Leanika on ikka see ja teine ja ta võiks ned üldse oksa tömmata, siis sorry, aga miks Sa siis üldse minuga suhtled?

Ja nüüd ongi see, et kui ma tahan kellegiga suhelda, aga mulle ei meeldi mõni asi temas ja kui ma talle seda ütlen (tegelikult üldse mitte paha pärast), siis saadakse pahaseks ja blokitakse mind ära. 
Suht fun, aga samas, väga hea. Mul polegi vaja selliseid inimesi oma ellu, kes ei oska hinnata mu tugevaimat külge - otsekohesust ja ausust. Kui teile meeldib, et inimesed teie vigu selja taga arutavad, siis laske aga käia. Aga sel juhul poleks teil ju õigust olla pahane, kui keegi teist selja taga räägib. ;)

Teine asi mida ma olen märganud. Inimesed kardavad mind. Või noh, pigem nad vist kardavad mu otsekohesust. Vahel selle tõttu kõnnitakse ringiga minust mööda, või ei vastata mulle. Või siis üldse kõige lihtsam variant - blokeeritakse ära. :D
Aga nii kahju, et inimesi päriselt elus ühe nupuvajutusega ära blokeerida ei saa. Kui see oleks võimalik, oleks oleks minu poolt blokeeritute list päris pikk. 




Kommentaarid

Populaarsed postitused