Kuidas DELFI mu räigelt välja vihastas!


Teate, ma olen inimene, kes väga tihti võib väga erinevate asjade peale vihastada. No nt ma vihastan, kui toad kähku uuesti sassi aetakse või kui ma pliidi alla tuld ei saa või siis kui nt keegi mu ees uimerdab.
Aga need on sellised suvalised ja tühised vihastumised, mis korraks nagu on ja teisel hetkel on juba kadunud.  
Aga kui ma nagu päriselt millegi peale vihastan, siis jääb see mind pikalt kripeldama. 
Ja täna ma päriselt vihastasin. 

Teate ju küll, mu isa suri eelmisel aastal, ta sai insuldi, mille märke me kohe ei taibanud. Ja täna ilmus artikkel pealkirjaga "MÄRKA INSULDI TUNNUSEID! Ühe naise võidujooks ajaga". Avasin koheselt artikli, et siis lugeda, mis need tunnused on. 
Sain siis müned laused lugeda, kui edas tuli kiri "Telli" või "Osta artikkel"


WTAF???????????
Ma olin nii šokeeritud, et ma koheselt ka Facebookis sinna alla ka kommentaari jätsin, et "Delfi kas te teete nalja või? Sellised artiklid EI TOHIKS iialgi tasulised olla!!!!!!"


Kuidas üldse tullakse sellise asja peale, et teenida sellise asjaga raha????? No kuidas, kuidas saab olla nii sündsusetu?  No ma olen tõesti nii vihane, et tahaks kohe kellelegi (ma ei teagi kellele) kaikaga virutada.  

Delfi on küll viimasel ajal palju ämbrisse astunud, kuid seekord ületas ta ikka kõik inimlikkuse piirid. Mind üldjuhul kirjavead ja halvad sõnastused nii väga ei häiri, aga see asi, no mul lihtsalt pole sõnu. Mul lihtsalt POLE SÕNU!

Mitte, et mul oleks kahju nüüd see 99 senti maksta, aga kuulge asi on ju põhimõttes. See on eluliselt vajalik info! Mõne inimese elu võib sõltuda sellest infost ja Delfi, te küsite selle eest raha??

Ausalt, ma ei taha vist iialgi ühtegi Delfi artiklit näha ega lugeda. Ma olen pettunud. 

Aga ma olen õnnelik, et ma oma arvamusega üksinda pole.



Kommentaarid

  1. Töötan ka meedias ja mina jällegi ei mõista seda, miks inimesed arvavad, et ajakirjanik tahab tasuta tööd teha. Pidevalt nurisetakse kommentaarides, et miks jälle artikkel tasuline on. Minu jaoks on loomulik, et kui ma olen suhelnud allikatega ja kirjutanud pikema loo, siis see ongi lugejatele tasuline. Mis puutub konkreetsesse artiklisse, siis tegelikult on terviseteemalist infot netis ka tasuta üleval (nt inimene.ee jne).
    Loodan, et ei kõlanud kurjalt, tahtsin lihtsalt ajakirjaniku seisukohast asja selgitada.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma saan täiesti aru, et ajakirjanikud ei tee tasuta tööd. Aga samas, miks on nii palju artikleid, mis on tasuta? Kõlab nagu nende eest ei saagi siis ajakirjanikud palka. :)

      Kustuta
    2. Võibolla see toimetuseti erineb ka veidi, aga tavaliselt on veebis tasulised need lood, mis on ka paberlehes ilmunud (ja need ongi reeglina pikemad ja põhjalikumad). Lühemad uudised, mis päeva jooksul kirjutatakse ja mis ainult veebi üles jäävad, on reeglina tasuta.
      Eks tavainimese seisukohast vaadates võiks muidugi mingite kindlate teemade artiklid tasuta olla, aga siis läheks keeruliseks selle piiri määratlemine, mis peaks olema tasuta ja mis mitte.

      Kustuta
    3. Mult paluti ka mõni aeg tagasi üht lugu, ei tulnud toona selle peale, et raha küsida, tundus selline väike asi. Suur oli aga mu üllatus, kui Delfis oli see täpselt samuti maksumüüri taga, mina kui autor ei saanud sellest küll sentigi.

      Kustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused