Ma sain oma tissid tagasi, finally!!

LINK

Ma olen enda, kui ema üle mega uhke. Ma sain sellega hakkama - ma andsin oma lapsele aasta aega rinda! Wow!
Eks see imetamise teema ole nii paljudelegi emadele raske, sest on tõesti emasid, kellel pole rinnas piima, kellel on vähe piima jne. Aga ikka ja jälle ei saa ma ka jätta maimata, et on natuke liiga plaju emasid, kes lihtsalt on otsustanud oma lapsele MITTE rinda anda. Kuid on ka palju emasid, kelle teadmiste puuduse tõttu, jääb laps ilma rinnapiimata. 

See viimane asi juhtus just minuga, kui Karl Hendrik sündis. Karl sai rinda vaevu üle nelja kuu. Ma tundsin end tõeliselt läbikukkununa, sest ma tean, et rinnapiim on lapsele parim!
Aga teadmised puudusid, ma olin otsustanud koolis edasi käia lapse kõrvalt, see muidugi eeldas seda, et laps pidi mitmeid tunde päevas olema kas mehega või minu emaga. Ma küll pumpasin rinnast piima välja, kuid see oli minu arust üks väga ebameeldiv tegevus. Täpselt nii ebameeldiv, et Siim Sandri ajal ma ei teinud seda kordagi (v.a üks kord, kui ma üritasin seda teha, aga sellest ei tulnud midagi välja). 
Sellepärast sai Karl Hendrik juba varajases beebi eas juba piimasegu ja lutipudelit. Ja kolmandal elukuul röökis ta meeletult. Ma olin 100% kindel, et minu rindades pole enam piima ning sellepärast ta röögibki. Aga tegelikult oli see hoopis ealine iseärasus ning ta tahtis hoopis rohkem lähedust. Taaskord minu enda teadmiste puudus. 

Siim Sander sai algusest peale ilusti rinda. Ning ausalt rinnaga lapse toitmine oli minu jaoks väga nauditav. Sest see tekitas minus alati nö turvatunde, et lapsel on ilusti kõht täis. 
Aga eelmise aasta lõpus, kui käisime arsti visiidil, ütles arst, et laps on liiga vähe juurde võtnud. Andis veel soovituse et ma hakkaks piimasegu juurde andma. Ma olin tõelises meeleheites ja masendunud. Aga oma õe soovitusel, ei andnud ma lapsele piimasegu vaid ikka ainult rinda. Ja mis välja tuli? Uuel visiidil oli ta jälle ilusti kaalu juurde võtnud ning kõik oli taas korras. (Loe lähemalt SIIT)

Suvel hakkas Siim rinda saama ainult öösiti, kui ta üles ärkas. See tähendab, et üldjuhul ma talle päeval rinda ei andnud ja kui andsin, siis max 1-2 korda. Päeval hakkas ta sööma seda toitu mida meie ning tänu sellele on see poiss ikka väga korraliku isuga. Vahet pole mida talle pakkuda, ta sööb kõik, no peale paprika. :D

Nüüd kui Siim Sander aastaseks sai, otsustasin lõpetada rinnaga toitmise täitsa ära. Piima oli niikuiniii juba väheks jäänud ning olen panustanud sellele, et äkki ta siis hakkab magama ka terve öö. Nüüd kui ma pole juba nädal aega talle kordagi rinda andnud, on öine ärkamiste arv märgatavalt vähenenud. 

Niiet meie tissitrall on nüüdke täiesti läbi. Ma saavutasin enda eesmärgi - anda lapsele vähemalt aasta aega rinda, olen uhke enda üle ning tean, et see oli parim mida ma teha sain oma lapse jaoks. :) 
Ja jeshh, ma sain nüüd oma rinnad tagasi, need kuuluvad nüüd taas ainult mulle.😂

Tulevastele emadele soovitus: kui vähegi võimalik, siis andke oma lapsele rinda! Te suudate seda, kui vähegi tahate! 💗




Kommentaarid

  1. Mu poja sai 2.2 aastat. Nüüd lõpuks lõpetasin. Enam ise ei jaksanud.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Wow! Kuidas Sa küll nii paljugi vastu pidasid?

      Kustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused