Niisama juttu ja natuke pilte


Vaatan aknast välja ning taaskord on meid õnnistatud ilusa päikesepaistelise ilmaga. Kuigi hommikul kui ma koeraga oma tavapärasele jalutuskäigule läksin, oli maapind jääs ning sel hetkel olin ma küll veendunud, et täna tuleb üks külm sobune päev. 
Õnneks on päike end nüüd taas ilmutanud ja tuju tõstnud. 


Eesti sügise kohta on ilmad ikka meeletult ilusa nüüd olnud ning ega neid siis raisku saa lasta. 
See nädal olen iga päev käinud Karl Hendrikul lasteaias jala järgi. Ega siis muud moodi ju enam saagi, kui kütusehinnad nii kallid on. Haha. Nali. 
Ma lihtsalt tunnen vajadust enda liigutamiseks. Eile kui Siim Sander väikest lõunauinakut tegi, lasin ise ka silma looja ning sel hetkel tundsin, et see kohutav väsimus hakkab vist jälle minu üle võimust võtma. Ptui-ptui-ptui, sülitan kolm korda üle õla, et see ometi nii ei oleks. 
Sellepärast üritangi end võimalikult palju liigutada. Sest see niisama istumine, passimine, lebotamine, ongi just kõige väsitavamad tegevused. 


Siim jäi just lõunaunne ja korraks mõtlesin, et kasutaks õige just ja pikutaks ka veidi. Aga siis lõin käega ja mõtlesin, et võiks ikka midagi kasulikku teha. No näiteks kasvõi blogida, sest  ma pole ju jälle mitu päeva viitsinud arvutit avada. 



Btw, ma just avastasin, et juba järgmise nädala neljapäeval (s.t juba kuu epäeva pärast) on meil Henriga aasta päev ning meil saab juba neli aastat! Wow, samas mis juba? Pigem nagu ALLES, sest tunnen küll, nagu oleksime juba terve igaviku koos olnud. Eks me ole üksteise närve ka juba korralikult söönud. 😅Aga ma ei tea mida aastapäeva puhul teha? Paar kuud tagasi mõtlesin, et läheksime äkki Roger Restosse sööma, aga nüüd mingil minule mitte teadaoleval põhjusel on Roger Resto ainult nädalavahetuseti lahti. 🤔
Niiet see plaan jääb vist katki, kui me muidugi aastapäeva söömingut näiteks päev hiljem ei teeks. 
Samas võiks minna ju Viitnale Arturisse sööma, teisalt oleme me seal juba tegelikult omajagu käinud ja see on natuke nagu igav või nii? Raudselt me neljapäeval istume hoopis Rakveres Hesburgeris ja mina söön juustuburxi ja Henri kebabiburxi, nagu tavaliselt. 😅

Aga muidu kulgeb meie tagasihoidlik eluke päris vaikselt. Henri käib tööl, mina istun kodus, Karl käib lasteaias, Siim magab, sööb, kakab jne. Noh ja koer keerab ainult käkki kodus, kui mind ennat parasjagu kodus pole. 
Mõtlesime vahepeal, et peaks koera üldse maale viima. SEST ma olen nüüd ikka tegelikult üsna veendnunud, et koer pole korteriloom. Meie Jõmm armastab õues olemist ja õues jooksmist. Maal oleks palju lihtsam. Oleks vaid meil oma maja juba. See koer läheks vist lihtsalt ekstaasi ja ei tuleks iialgi tuppa. 
Niiet jah, võimalik, et me ikkagi varsti räägime mu emaga läbi ja ta võtab Jõmmu enda juurde. Sest koeral endal oleks palju parem elu, kui ta saaks joosta õues nii palju, kui ta süda ihkab. 



BTW, avastasin üleeile, et TV3 uudised tegid sügis pildikonkurssi, kus on võimalik võita telekas. Laadisin suure hurraaaaga pildi üles, aga õnnetul kombel jäi see minu jaoks ikka väga kehva kvaliteediga. Keegi kunagi ütles, et Facebook tõmbab kvaliteeti alla ja noh, ma loll ju võtsin selle pildi oma messengerist ja laadisin telfiga üles. Oleks pidanud ikka arvuti kaudu tegema.
Aga sellegi poolest, nii tore oleks, kui te viitsiks minna ja panna meie pildile laigi SIIT. :)


Ah, mis veel, ma ju olin suvel räige Kanes'i hull, reaalselt jõin päevas umbes kolm (suurt, 0.66l) pudelit Kanesi, see siis teeb mingi 2L Kanesi päevas. Lõpuks mul hakkas juba nii paha, et ma ei suutnud enam isegi Kanes'i pudeleid näha ja tegin siis väiksese pausi sellest. Nüüd kui ma üle kuu aja tilkagi Kanes'i ei joonud, ostsin ükspäev ühe pudeli ja saate aru, see maitses NIIIIIIII hästi.
Peabki vahepeal teatud asjadest puhkust tegema, et nad hiljem taas hästi maitseksid. No vahepeal me sõime kodus kogu aeg ainult liha. Lõpuks viskas kopa ette ja juba sõna LIHA tekitas selle effekti , et "OLE VAIT!!!"
Haha, võtsime siis lihast ka vahepeal puhkus ja nüüd maitseb liha hoopis palju paremini. Jee. 


Ok, nautige ilma ja olge niisama muhedad edasi!
Ja muideks, kui te tahate mu igapäeva tegemiste rohkem kursis olla, siis jälgige mind ka instagrammis: @leanikavetka





















Kommentaarid

Populaarsed postitused