Siim Sandri ESIMENE AASTA! ❤️





Kui ma teada sain, et ma Karl Hendrikut ootan, olin ma kõige õnnelikum inimene maamunal. Ma ootasin teda nii väga. Siis ta sündis ning minust sai ema. Ma hakkasin pidama maailma kõige raskemat ametit maailmas, sest seda ju emaks olemine ongi ju - kõige raskem amet! 

Ma olin kindel, et niipea me uut perelisa ei saa. Kuid eelmise aasta veebruaris, enne oma isa surma, sain ma teada, et ma ootan teist last. Kui mu isa suri, olin ma kindel, et see laps keda ma ootan, on kindlasti jumala kingitus ning ta on lihtsalt loodud olema meie peres mu isa asemel. 
Tõenäoliselt, kui ma poleks rase olnud, oleksin ma olnud suures meeleheites peale isa surma, 99% kindlalt oleksin ma joonud end põhjas.
Aga seda ei juhtunud, just seetõttu, et minus kasvas uus elu. Uus inimene, kelle nimel edasi elada, uus inimene, kelle nimel pingutada ja olla õnnelik.
Siim Sandri sünnilugu saab lugeda (SIIT).

Nüüd olengi ma olnud KAHELAPSE EMA täpselt aasta! Ja ausalt, ma olen tõeliselt õnnelik! Ma ei kujutaks enda elu ilma pisikese Siim Sandrita ettegi. Kui ma olen kurb, siis see kurbus kaob hetkel, kui ma vaatan oma lapsi. Nemad ongi mu elu ja rõõm! Ilma nendeta oleksin ma mitte keegi. Nemad ongi põhjus, miks tunda elust rõõmu ning olla õnnelik. 
Iga hommik on Siim Sander see, kes teeb tuju heaks!


Siim Sander, kui Sa sündisid, olid Sa lihtsalt nii pisi, Sa olid nii pehme ja nii armas. Sa olid täpselt oma venna, Karl Hendriku nägu.

No vaadake vaid milline pisike imeline inimene!
Nii kalla!

Sa kägisesid vaikselt ning liigutasid õrnalt oma käekesi ja jalakesi. Sind süles hoides oli tunne nagu hoiaks käes mingit hinnalist kristallvaasi, kogu aeg oli hirm Sind maha pillata.
Kõik inimesed, keda Sa oled oma elus kohanud, on alati öelnud, et Sa oled tõeline rõõmupall. Paljud on küsinud, kas Sa tõesti oledki nii rõõmus? Jah oled küll. Sa nutad vähe, vahel küll jonnid, kui ei saa oma tahtmist, kui üldjuhul oled Sa alati nii rõõmus. 


Ja kui ma vaatan vaikselt Su poole ja naeratan Sulle, vaatad Sa mulle otsa ning Su suu lihtsalt läheb kõrvuni. Kuidas saab üks laps nii rõõmus olla?
Ja Sa oled tõesti oma vanaisa moodi, eriti oma iseloomu poolest - Sa oled vana rahu ise, nagu vanaisagi, puhaku ta rahus. 
Ma olen nii tänulik, et Sa olemas oled! 


Kuigi Sinu ja Karl Hendriku iseloomud on nagu öö ja päev, olete siiski parim tiim, kes üldse olla saaks. Venna on juba hästi aru saanud, et Sinuga tuleb maiustusi jagada. :) Kuigi mänguasjade kohapealt on ta veel kitsi, siis vahel toob ta ikkagi Sulle mõne mänguasja, et ka Sina saaksid nendega mängida. 

Aitäh Siim Sander, et otsustasid meie ellu tulla. Aitäh, et Sa oled nii rõõmus laps. Aitäh, et Sinus kiirgab nii palju positiivsust ja et Sa motiveerid mindki olema positiivne ja õnnelik! 


Palju õnne esimeseks sünnipäevaks!!! Ma loodan, et homme Sa veel välja ei koli ja nädala pärast juba naisele ei lähe!!!!  ❤️




Kommentaarid

Populaarsed postitused