Taarade eest jõulukingitusi?


Ma kunagi küsisin oma Facebooki lehel umbes nii, et kas te viite taarat ja kui viite, siis kui tihti. 
Noh ühesõnaga, vastuseid tuli sinna üksjagu, aga sain ühest vastusest ka väga hea idee.
Nimelt üks lugeja väitis, et nad viivad vist kord aastas taarat ning taararaha läheb jõulukingituste"fondi". 

See oli nii hea idee, et me otsustasime oma peres ka seda rakendada. Ma pole nüüd mingi üle kuu aja taarat viinud ja puukuur juba uputab. Minge pekki, kas me tõesti joome nii palju pudelitest????? 
Kui mul juba kuu ajaga kuur uputab, siis mida need inimesed teevad, kes ainult korra aastas taarat viivad? Kus te seda hoiate? Või siis teine võimalus on et, meil lihtsalt kulub neid pudeleid nii palju. Normaalsed inimesed joovad ju kraanivett. 

Mina joon aga kas Aura või Vichy maitsevett ning päevas kulub umbes kaks  (1.5L-st) pudelit. Mees joob ka igast erinevaid asju, nii vett, limpsi, energiajooki kui ka õlut. Niiet neid pudeleid muudkui koguneb ja koguneb.
Tavaliselt viisin ma taarat kas korra või siis kaks korda kuus. Noh üldjuhul igakord jäi see taara summa mingi 10€ kanti. Ega mulle ei mahugi autosse rohkem taarat. 😂

Noh ja kui ma nüüd veel mingi kaks kuud (kuni jõuludeni) taarat kogun, siis ei tea millega ma selle taara siis minema viin? Peab vist rekka tellima, ega muud üle vast ei jää. 😂

On olemas ka tore lehekülg nagu ÄRA RÄÄMA (LINK), tore on ta just seetõttu, et vahepeal on seal võimalik võita erinevaid auhindu, kui Sa oma taaratšeki registreerid!
Niiet, ÄRA RÄÄMA, vaid vii taara taaraautomaati! 

Kas Teie kogute taarat? Kui jah, siis kus Te seda hoiustate? Kui tihti Te viite taarat? Kui Te taarat ei kogu, siis mida Te teete sellega? 




Kommentaarid

Populaarsed postitused