Korralik laste "läbu"



Pidasime laupäeval Siim Sandri sünnipäeva. No tegelikult, kui nüüd ikka päris aus olla, siis ei pidanud me mitte vaid ainult Siim Sandri sünnipäeva, vaid Henri õe lapse Marieli sünnipäeva ka. 
Ettevalmistustega alustasin juba eelmisel õhtul. Tükeldasin osad salatiasjad valmis, tegin singirulle jne. 
Henri läks aga laupäeva hommikul kell 4.45 kodust minema, Kihnu saarele tööle. Niiet kui mina ükskord kell 8 ärkasin, oli mul juba tamp taga. 
Sest salat oli siiski tegemata, kook oli tegemata, muud suupisted tegemata. Aga esimese asjana pidin ma nagu ikka koeraga hoopis õues käima. Sest nagu Henri ükskord ütles, et et Jõmmu uus nimi on hoopis "Kohustused". 

Ausalt, mul oli nii kiire, et ma ei jõudnud ei riideid vahetada, ega juukseid kammida. Ja kõigega sain alles umbes lõunaks valmis, kui juba külalised kohal olid. :D
"Pidu" pidasime meie väikeses korteris. Häid lambaid mahub ikka palju ühte lauta, nagu öeldakse ning mahtus ka. Algselt oli meil plaanis laste sünnipäeva üldse Rakveres Elu- ja mängukeskuses pidada, kuid kahjus oli selleks kuupäevaks juba kõik ajad broneeritud. Siis mõtlesime, et tühja kah, et teeme siis meie juures. 

Ausalt see oli kõige korralikum laste "läbu" mida ma eales olen näinud. Lapsed mängisid, panid puslesid. Ja siis meie, täiskasvanud ajasime niisama juttu, sõime ja jõime (morssi) :D
Kella kahe paiku saatsime mu õe rongile ja osad külalised koju ning siis tulid uued külalised asemele. Noh nagu vahetustega pidu või nii :D
Singirullid olid ka nii head, et kui üks ports sai otsa, pidin kohe uued portsu asemele vormima. :D

Kamp pidulisi rongijaama kõndimas. :D

Tordiks tegin jälle küpsisetorti, nagu Karl Hendriku sünnipäevalgi. Seda muidugi kõik jälle kiitsid (nii ego).
Ühesõnaga rahulik väike pidu oli, meie väikeses tagasihoidlikus korteris. Ei midagsi suurt, ei midagi ülepaisutatut. Aga sama mõnus hubane seltskond oli. Õde veel ütles, et järgmisel sünnipäeval peab igaüks kingituseks ühe toa meile tooma. :D :D

Aga ma loodan, et järgmine aasta saame juba Siimu sünnipäeva oma majas pidada. :)








Kommentaarid

Populaarsed postitused