eesmärgid detsembriks

Täiesti juhuslikult avastasin ma eile Eesti Blogijate Facebooki grupist, et on tehtud selline vägev asi nagu "Advendikalender blogijatele". Ma olin nii hämmingus ja minu arust nii äge asi, iga päev avaneb uus aken, kus on siis blogimiseks mõeldud teema. Kuna ma avastasin seda suht õhtul, kui mul polnud enam aega blogida, siis mõtlesin, et blogin eilse teema kohta täna. 
Esimeseks teemaks oli siis: "Sinu eesmärgid detsembriks"

Ma üldjuhul ei sea endale iga kuu alguses mingeid eesmärke. Kui siis, et "see kuu säästan rohkem". 
Aga samas eesmräke on ju tore seada ning kuu lõpus arutada, kuidas see eesmärkide täitmine õnnestus. 

Mis on minu eesmärgid detsembriks?

1) Ikka see vana hea, see kuu ma säästan rohkem. - Ikka iga kuu üritan ma seda raha kõrvale panna, sest unistused on suured ning kuidagi tuleb neid ju täita. 
2) Detsembris liigun ma värskes õhus rohkem. - Kunagi veebruaribeebide grupis hakati tegema Endomondos challenge'id a la "Veebruaribeebide emmed 2016 jalutavad detsembris". Kuna nüüd olen ma ka Oktoobribeebide grupis, siis pakkusin ma oktoobris välja, et võiks ka meie grupis neid challengeid teha. Ning nende tegemine jäi siis minu teha. Endomondo kasutamine on minule vähemalt väga suureks motivatsiooniks. Muidu ma ei viitsiks vast üldse vankriga õue minna. Nagu ma eile seal grupiski ütlesin, siis kui Endomondot poleks, siis ma tõenäoliselt läheks autoga poodi, mitte lapsevankriga jala. 
3) Vähemalt 40 km kõndida. - Eelmise eesmärgiga seoses lisasin ma esimest korda ka sinna Endomondosse eesmrägiks kuu aja jooksul vähemalt 40 km kõndida. Et ehk see motiveerib ka teisi emmesid rohkem liigutama. 
4) See kuu ma blogin rohkem. - Ma pole tegelikult igapäevane blogija. Mõistetav, sest mul on siiski kaks last, kes vajavad tähelepanu, mul on mees, kes vajab tähelepanu, mul on kodu, mis vajab korrashoidmist jnejne. Ning ega mõtteid blogimiseks pole ka just iga päev kuskilt võtta. Kuigi just viimasel ajal on mind tabanud ideederohkus just selle kohapealt, et mida blogida. Eks kuu lõpus näis, mitu postitust see kuu sünnib. Vaatasin et hetkel kõige rohkem postitusi- lausa 24 tükki olen ma kirjutanud juunikuus, sellele järgnevad mai (18 postitust) ja november (17). 
5) Ma teen midagi head.  Jõulukuu on heategevusekuu ning on minulgi tulnud tahtmine teha sellel kuul midagi head, ma ei tea veel mida, kas annetada kellelegi midagi või hoopis aidata suvalisi inimesi. Eks seda näha ole.

Millised on Teie eesmärgid detsembriks? Kas Teile meeldib eesmärke terveks kuuks seada?

Kommentaarid

Populaarsed postitused