"tere, ma olen pervert"


Internet on mingil määral üks saatanast pleiss küll, sest nii lihtne on inimesi siin virtuaalses maailmas terroriseerida, ahistada, alandada, solvata, kiusata jne. Internet on ahistajate jaoks lausa suurim relv. Kirjutad millal tahad, kellele tahad, mida tahad. Piire pole. Kui tahad, siis solvad, kui tahad, siis ähvardad, kui tahad, siis küsid alasti pilte.

Ma olen terve elu ÜRITANUD vältida igasuguseid kahtlaseid tüüpe internetis. Kes vähegi tundub kahtlane, sellele lihtsalt ei vasta või blokeerin ära.
No aga ikka tuleb mõni, kes alustab algul juttu normaalselt. Uurib kuidas läheb või ütleb, et "Väga ilusa video oled teinud". Või et "Sa näed väga kena välja." Eks ma esialgu noorena ikka vastasin sellistele komplimentidele. Vestlus arenes edasi, aga iga kirjaga aina kahtlasemaks. Uuriti kas olen vaba, kui vastus oli jaatav, hakati juba lausa mett moka peale määrima.

Ja kui ma lõpuks nagu aru sain, et fakk, tegu on mingi kahtlase vennikesega ja ma lihtsalt talle enam ei vastanud, siis ega mind rahule ei jäetud. Inimesel oli raske vist aru saada, et ma enam suhelda ei soovi ja kirjutab ikka edasi.
Selliseid kirjutajaid on mul olnud aastaid tagasi väga palju.

Lõpuks ma enam ei hakanud isegi tänama, kui keegi tegi komplimendi, a'la, et "väga ilus pilt Sul" või et "Sul on väga kaunis naeratus ja silmad. " Ega kõik kindlasti polnud mingid pervod, aga lihtsalt kartusest, et jälle mingi tüüp hakkab mind kiusama, ma lihtsalt enam ei vastanud.
Eile ma scrollisingi oma vanu vestluseid ja nagu wow, selliseid, kes on kirjutanud mulle lampi, otsinud tutvusi või teinud komplimente, oli ikka kümneid, kui mitte sadu.

Nüüd õnneks viimastel aastatel pole selliseid juhuseid enam ERITI ette juhtunud. Mõned üksikud korrad on kirjutatud, et "tutvuks" või et "uusi tutvusi", aga ma üldiselt ei loe isegi selliseid vestlusi äragi. Uued tutvused on alati teretulnud, aga kui Sa alustad konkreetselt vestlust lausega "uusi tutvusi?", siis sorri, ei ole huvitatud.

Samamoodi on komplimentidega, ka neid pole enam viimastel aastatel NII palju tulnud. Võib-olla siis asi selles, et ma polegi enam NII ilusa naeratuse ja silmadega, kui vanasti. :D Või siis olen ma juba nii vana, et keegi ei tahakski mind. :D Noort liha aetakse ju üldjuhul taga. :D

Ok pean tunnistama, et vanasti (neli aastat tagasi) olin ma veel nii meeleheitel üksik pliks, et otsisin ka tutvumisgruppidest tutvusi jne. :D Aga no ma olin noor ja loll siis veel. :D Ja meeleheitel haha.
Mingi hetk ikka mõistus koputas vastu pead ja ütles, et kuule lõpeta ära. :D

Aga ikka jube palju olen ma Facebooki gruppides näinud, kus noored neiud postitavad, kuidas mingi tüüp küsib neilt lampi nudesid jne. Selline "ahistamine" on ikka nii kaugele läinud. Ja ma ei taha teadagi, kui paljud noored tüdrukud on nii lollid ja kogenematud, et saadavadki endast mõne alasti või poolalasti pildi. Sest sel juhul hakatakse Sind veel rohkem ahsitama, järgnevad ähvardused ja nõutakse aga pilte juurde. See on haiglane, et sellised perverdid meie seas olemas on. Aga neid peatada ja tabada on kahjuks raske.

Näiteks üle nelja aasta tagasi, kui ma olin siis veel 16, kirjutas mulle minust peaaegu 20 aastat vanem meesterahvas:






Ja see samune vestlus algas taaskord umbes nii, et "Tere, vaatasin mitu korda sinu tehtud videot, see ikka nii hea"
Kuigi oleks võinud ettekäände asemel ju kohe kirjutada, et "Tere, ma olen pervert ja tahan sind ahistada" :D

Millised on Teie kogemused neti ahistajatega? 


Kommentaarid

Populaarsed postitused