natuke siit, natuke sealt - natuke kõigest

Väike 9 päevane paus on olnud blogis. Mõistagi, sellepärast, et  olid jõulud. 
Ega midagi pole väga muutunud. Võib-olla siis see, et enam ei pea lugema päevi jõuludeni, sest jõulud on läbi, vaid hoopis aasta lõpuni, sest dadadaaa, ülehomme ongi juba selle aasta viimane päev.

 

Jõulud möödusid meie peres rahulikult. Mina pakkisin jõululaupäeva hommikul kell 5 laste kinke. Kui Karl ärkas, siis muidugi tuli need kohe ka avada talle. Siis hakkasime Karliga piparkooke meisterdama, kuigi ta eriti vaimustuses muidugi polnud nende tegemisest. :D 

Päeval tegime kõike head paremat süüa ning õhtul sõime oma kõhud punni ja käisime surnuaiast läbi ning süütasime küünlad. 
Jõulutunnet pole mul tegelikult eriti kunagi olnud ning ega needki jõulud väga selle poolest ei erinenud. 
Kolmapäeval käisime väljas jalutamas. 7,4 km kokku. Kuidagi tuleb ju neist jõuludel ära söödud kilodest ja pekkidest vabaneda. :D Peab nüüd hakkama paastuma vist. 
Ootan järgmise aasta jõule juba, sest siis on Karl Hendrik suurem ja saab juba sellest jõuluvärgist vast paremini aru. Hetkel mõtles ta kindlasti vaid, et ohoo, mulle toodi niisama kinke. :D

Aastalõpu plaane meil hetkel veel pole. Eks näis kas passime kodus või läheme kuskile ilutulestikku vaatama. Kuigi kahe lapsega on natuke nigel kuskile minna. Karlile kindlasti meeldiks, aga ma arvan, et Siimule see paugutamine eriti meelt mööda poleks. Eks ole näda. Kaks päeva veel aega mõelda ju. 

Üleeile käisime Cäroliniga Tartus mu õel külas. Seekord otsustasime minna rongiga, sest rongiga on palju mugavam minna, minu arust saab kiiremini ning saimegi terve tee külajutte klatsida. Nagu tavaliselt. 
Tartusse jõudes kõigepealt sõime kõhud punni (JÄLLLLLLE!!) ja siis mängisime lastega lauamänge. Mõistsime mõlemad Cäroliniga, et me polegi enam nii kiire ja terava taibuga. :D HÄBI. 

Eile käisin Eppu juures pildistamas. Algul ma ikka väga pelgasin, sest ega ma ei oska mingi fotomodell olla. Aga lõpuks läks õhkkond kuidagi vabamaks ning pildid õnnestusid ikka päris hästi. Tore oli ka. Nagu ikka Eppu lapsed viskasid kildu ja meie saime naerda. :D





Kommentaarid

Populaarsed postitused