soodsad, kuid manipuleerivad hinnad

BLOGMAS 6. Detsember
Tänaseks Advendikalendri teemaks on Detsembrikuu eelarve

Detsember on jõulukuu, aasta viimane kuu ning ühtlasi ka kuu, kus inimesed KÕIGE ROHKEM RAHA KULUTAVAD. 
Nii on sest, jõulud nõuavad päris palju kulutusi, sest tavaelu kõrvalt tuleb leida raha ka kingituste ja jõululaua katmise jaoks. 

Ostuhullus tabab väga paljusid inimesi just detsembris, sest igal pool on soodukad ning igasugused ilusad kilinad-kõlinad näevad välja nii vajalikud, et paljud inimesed lihtsalt ei suuda neist poes mööduda ning peavad need ära ostma. 

Soodsad hinnad põhjustavad tõesti suurt ostuhullust ja sajad, kui mitte tuhanded inimesed ostavad ära selliseid asju, mida neil tegelikult vaja ei lähegi. Soodsad hinnad reaalselt manipuleerivad inimesi. 

Minul on näiteks selline haigus, et ma ei suuda lõhnaküünaldest end eemale hoida. Küünlaid põletan ma harva, kuid igasugused heade lõhnadega küünlad pean ma ära ostma. Nii ongi mul kodus väga mitu karpi lõhnateeküünlaid. 

Täpselt samamoodi ma tahaks ära osta igasugused jõulutulukesed ja jõulukaunistused, sest need näevad nii änksad välja. KUID, siin kohal hoian ma tavaliselt end tagasi ning hakkan mütlema, et KAS MUL TÕESTI ON NEID VAJA?
Üldjuhul mitte. 

Ja selline mõtteviis aitab mind tihti peale poodides shopates. Näen midagi ilusat, mõtlen, et tahaks seda, aga siis mõtlen, et kas mul seda ikka vaja on ja siis tulen järeldusele, et slow down, Sul pole ju tegelikult seda vaja, mis siis et see on ilus ja hetkel nii soodne. 
Ma loodan, et see mõtteviis aitab mind ka järgmisel kolmapäeval, kui me lähme Tallinnasse shoppama ja jõulukinke ostma. Loodan, et ma sealt tagasi ei tule paljas kui püksinööp, vaid suudan ikka vastu hakata ostuhullusele. :D

Jõululaud peab ka ikka jõuludel olema rikkalikult kaetud, seda on tehtud juba iidamast-aadamast. Igasugused seapraed, verivorstid, piparkoogid, pirukad, hapukapsas jnejne. Njämm. Ma juba ootan jõule, tahaks süüa. :D :D
By the way, sain eile kätte oma esimese läbi Bonusway tehtud tellimuse Hansapostist.  Tellisin endale kolm asja ning kokku koos postikuluga läks maksma see 15€ kopikatega. 

Ning Bonusway kontole sain ma raha tagasi selle ostu eest 3.68€. Muidu saab Hansapostist boonuseid 2.45€ tagasi, aga kuna ma sooritasin enda ostu Küber Esmaspäeval, siis sain kõrgendatud boonust. Niiet igaljuhul võitsin ma.
Nüüd ma ootan paaniliselt enda uut tudengikaarti, et saaksin proovida ka ostu sooritada eBay'st või AliExpressist läbi Bonusway muidugi. 

A ja soovitan soojalt liituda Bonusway'ga just täna, sest jõulude puhul annab Bonusway ära 50€ kolmele Bonusway kasutajale, kes kutsuvad ka teisi e-shoppajaid Bonusway'd kasutama. 
Liitu ja hakka usinasti sõpru kutsuma ning võib-olla just Sina võidadki endale 50€. + Kui keegi Sinu kaudu liitub ja ostab läbi Bonusway, teenid Sina 4€ enda kontole.
Liitu tasuta SIINhttps://www.bonusway.ee/?r=6211282


Kas Teid tabab detsembris ostuhullus? Kas lasete soodsatel hindadel endaga manipuleerida?

Kommentaarid

Populaarsed postitused