lapsed on vahel kummalised

No mina ei tea mis värk Karl Hendrikul täiskasvanud inimeste jalanõudega on, aga talle nii meeldivad need. Pole mänguasju vajagi, anna kast jalanõusid kätte ja laps on vana rahu ise. 
Juba suvel hakkas see trall pihta, kus Karl ajas endale jalga issi tossud ning libistas siis nendega ennast mööda tuba ringi. 

Siis ükskord lasteaiakasvataja teatas mulle, et "Teate, Karlile meeldivad suurte inimeste jalanõud, pani täna koka jalanõud pihta ja kõndis nendega siin ringi". :D 
Minu jaoks polnud see muidugi mingi uudis. 

Ja nii ta käib meil kodus ringi, vahel jalas minu tossud, siis issi tossud, issi töösaapad, siis vahel võtab vahelduseks enda kummikud ja siis lähevad loosi juba emme kontsasaapad. :D

Eile näiteks, pani ta endale pähe enda talve mütsi, ühte jalga ajas issi tossu ning teise emme kontsasaapa ning käis uhkelt koperdades mööda tuba ringi nagu mingi, hmm modell? :D 

Täna hommikul ajas ta näiteks endale minu teksapükse jalga ning üritas minu pluuset selga panna. Nüüd istub ta üldse voodi peal, vaatab telekast "Masat ja Karu" minu kontsasaapad jalas. :D
Kui kummalised võivad ikka lapsed olla?
Aga olen aru saanud, et ta väga palju üritab meid jäljendada. 


Aa, kindlasti tekib nii mõnelgi küsimus, miks ta mul üldse nädala sees kodus on mitte lasteaias? Käisime üleeile arstil, sest tal oli nädalavahetusel palavik ja öösel hakkas ta nii jubedalt köhima. Arst vaatas kurku ja ütles, et mandlid suured ja punased. Nii ta nüüd istubki mul juba kolmandat päeva kodus. Palavikku pole küll olnud, aga hommikul natuke veel köhis. Loodame, et homseks või hiljemalt reedeks on ta terve!

Milliseid kummalisi asju Teie lapsed teevad?


Kommentaarid

Postita kommentaar

Populaarsed postitused