Kui ma ütlen, et ma ei soovi, siis....

Kui ma ütlen, et ma ei soovi, siis see tähendab, et ma ei soovi, mitte, et ma ikka võib-olla äkki ikka soovin. 

Teate küll neid tüütuid telefoniteenuste pakkujaid, kes helistavad ja uurivad kas saaks teid nende võrku üle meelitada. Alguses on nad viisakad ja toredad ja kui Sa neile viiskalt ära ütled, et ei soovi, siis ainult sellepärast, et Sa VIISAKALT ära ütlesid, siis hakkavad nad Sind edasi moosima. 

Üleeile juhtuski nii. Mulle helistas võõras number, võtsin vastu. 

"Tere helistame tele2-st"
-Tere"
"Kas te kasutate kõnekaarti või olete liitunud?"
-"Kõnekaarti"
"Kas te olete ikka täisealine?"
-"Jah"
"Kas te selle kõnekaardiga internetti ka kasutate?"
-"Jah, ikka"
"Kui palju internetimahtu te kuus kasutate umbes?"
-"Alla 5GB"
"Oi kui tore, meil olekski Teile pakkuda kohe selline pakett, mis sisaldab 5GB internetti, 1200 minutit blablabla ja see läheks teile maksma AINULT 6€"
*Minul läksid kohe silmad särama, müte hakkas jooksma, kuna mul endal kulub 8€ kuus, siis ma korra lausa kaalusin seda pakkumist, aga siis, kui ma polnud ise veel jõudnud ÕNNEKS midagi öelda, teatab ta*
"Vabandust, hoopis 9.60€ läheks see teile maksma"
-Tänan ei, mul kulub 8€ kuus"
"Aga te saaksite tasuta telefoni kaasa, sellel on 8megapiksline kaamera balabalabla"
-"Ma alles eelmine kuu sain uue telefoni"
"No aga mõelge jõulud on tulemas, te saate selle siis ära kinkida, ei peagi kingitust ostma, vaid kingite ära"
*Kuna Siim Sander hakkas jonnima, oli mul vaja ruttu sellest teenusepakkujast vaja lahti saada ja ütlesin:
-"Ma mõtlen selle peale"
"Okei, ma helistan homme kell 10, nägemist"

Ok, olin mega häppi, et see õudus läbi sai ja jätsin numbri meelde ja otsustasin, et ma lihtsalt ei vasta talle kui ta uuesti helistab. 

Nii jõudis siis eilne päev kätte ja ta helistas mulle täpselt kell 10. Aga kuna mul telefon oli hääletu peal, siis ma isegi mitte meelega ei vastanud, vaid ma lihtsalt ei teadnudki et mu telefon heliseb. 
Mõtlesin, et ok, nüüd helistas ta ära ja tõenäoliselt rohkem ei helista. 
Aga lootus on lollide lohutus. Ta helistas mulle KAHEKSA korda, ja VIIELT erinevalt numbrilt. 
Ma ausalt öeldes tundsin ennast lõpuks lausa ahistatuna. Ok helistad ühe korra ja ma ei võta vastu, et siis proovid teist korda veel. No vb veel kolmandat korda, aga siis peaks küll aru saama, et ma päriselt ka ei soovi teie teenust. Aga helistada 8 korda, viielt erinevalt numbrilt, see oli liig. (Numbri algused olid kõigil samad, viimased numbrid erinevad, sellepärast teadngi et see kes helistas oli see teenusepakkuja.)

Ma päriselt saan aru, et see on selle inimese TÖÖ, aga nahhaalseks ka ei tasu minna. Kui mulle öeldakse "ei", siis ma võtangi seda nagu EI'd, mitte et "Võib-olla" või "jah". 
Kui ta päriselt oleks pakkund mulle kuue eurtsast paketti, oleks ma seda päriselt ka kaalunud, aga ta pakkus mulle sellist paketti, mis maksab rohkem, kui ma ise maksan, siis tänan EI. 
Mina ei suudaks sellist tööd teha, mulle ei meeldi inimesi tüüdata või tülitada, see tekitab kohe paha tunde. Mul vahel endal lausa ebameeldiv seda Bonusway värkigi reklaamida, aga ma postitan avalikult ja ei sunni kedagi millekski. Kui kedagi huvitab, siis liitub, kui ei, siis EIIIII. 

Millised on Teie kogemused telefoniteenuste ja muude sääraste pakkujatega?

Kommentaarid

  1. Nad on lihtsalt suhtumisega, et ükski "ei" pole lõplik "ei". Ma olen nendega pikalt rääkinud, just siis kui läksin TELE2st Elisasse. Aga jahm, see on nende töö ja nad ju teenivad selle pealt kui sa "jah" neile ütled. Neile läheb linnuke kirja kuskile. :) ja no 1,60€ rohkem maksta ja saada tasuta telefon kaasa.. ma ilmselt oleks nõus olnud :) Ilma järelmaksuta ja puha :D

    VastaKustuta
  2. Mulle helistati ka üks kord Tele2-st. Sõitsin sel hetkel just bussiga kooli. Mõtlesin, et äkki kuller helistab. Mu pakk pidi sel hetkel jõudma aga ei helistas Tele2. Algus oli täpselt sama mis Teil. (Pakkusid lausa kahte tasuta telefoni) Aga ma ei tea palju mu pakett maksab või milline see on ja soovis mu ema numbrit. Ütlesin, et kahjuks pole meeles. Siis kurvalt ütles selle peale, et "Nojah siis pole midagi teha, head aega!" Ja selliste tüütuste pärast ma ei võta võõraid numbreid ka vastu väga juhul kui pole kokkulepitud. Aga tavaliselt ma panen juba siis kinni kui nad ütlevad, et tere olen Tele2st. Mulle üldse miskipärast ei meeldi sellised pähe määrijad :D

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused