kaks kuud uudset armastust

Minu blogis vist kõige tihedamini kohtab väljendit "küll aeg ikka lendab" või et "Kuhu küll ajal kiiret on?"

Aga nii on, Siim Sander sai nädal aega tagasi juba kahe kuuseks. Nii suur laps juba, et pisarad tulevad silma. 

Neljapäeval saime teada ka oma kahe kuu ilunumbrid. 
14.12 - 5740g ja 59 cm
Sündides oli 3508g ja 51 cm. :)
Niiet üle kahe kilo juures nagu nipsti ning mu rinnapiim teeb ikka imesid! :D

Vaatasin meenutuseks ja võrdluseks ka kui pikk ja palju kaalus Karl Hendrik kahekuuselt - 5555g ja 57 cm. :)

Aga Siim Sandri neljapäevasest arstivisiidist veel nii palju, et süsti ta ei saanud, sest ta on hetkel natukene haige. Pisike nohu ning kole köha. Arst kirjutas välja Prospal köhasiirupi, uue D-vitamiini ning salvi mida Siimule pähe määrida. Kui ma nüüd vaatasin seda postitust selle kohta, kui Karl Hendrik käis kahekuuselt arsti juures, siis talle kirjutas ka arst siis selle salvi välja kõõma vastu. (Postitust näed SIIT)

Aga muidu meie elukene Siim Sandriga kulgeb kenasti. Poiss on siiamaani rahulik ja vaikne nagu ingel. Ööunne jääb tavaliselt 9-10 paiku õhtul, magab tavaliselt kuskil 6 kuni 7 tundi jutti, siis sööb, on tunnikese üleval ning siis magab veel 2-3 tundi. :)
Ma olen juba harjunud selle reziimiga. 

Karliga oli ikka palju raskem. Ta ärkas ikka iga 2 tundii tagant üles, jäi väga kehvasti uuesti magama ja karjus palju. Ja noh see paari tunni tagune ärkamine öösiti Karliga kestis peaaegu poolteist aastat.
Julm. Aga see eest nüüd magab Karl Hendrik öösiti nagu nott! :P
Olen happy mommy ;)





Kommentaarid

Populaarsed postitused