kui ma võidaksin lotoga

Ma ei tea miks, aga viimased nädal aega on mind täiega painanud mõte, et ma peaks hakkama lotot mängima. Ma pole kunagi eriline loto mängija olnud. Paar korda olen Bingot ostnud, ja kaotanud. Sama on Summiga. Mehel on olnud õnnekäsi ja paar võitu saanud Summiga, aga mina olen põhimõtteliselt alati kaotanud. Ja alati peale kaotamist mõtlen, et fakk, ma ei mängi rohkem, mis ma raiskan ja kingin raha lampi ära, kui niikuinii ei võida. 
Öeldakse ju, et kellel ei vea õnnemängus, veab armastuses. Jusiis mulle peaks ju see viimane variant jääma?

Samas olen nüüd hakanud mõtlema, et peaks nii öelda "Tasuta" saadud raha hakkama lotole kulutama. "Tasuta" raha all mõtlen ma näiteks maast leitud raha, taaraviimisest saadud raha, blogiga teenitud raha, kelleltki saadud raha jne. Kunagi peaks ju ikka võit tulema? Samas kas see võit ka samas suur on kui kulutatud raha? 

Tahaks täiega võita, no ausalt kasvõi ma ei tea kümme tonnigi oleks piisav, saaks endale mingi odava maja osta ja hakata enda ressursside eest tasapisi seda ehitama. 

*Kui ma võidaksin miljoni (mida raudselt mitte kunagi ei juhtu), siis ma kasutaks raha targasti ja mõtleks korralikult järgi, kuhu ma iga sendi paigutaks. Ma olen tegelikult hull kooner. Aga no mingi osa ma kindlasti annetaks. Aga ma ei annetaks seda vast ühte kohta, vaid igasse kohta natukene, et võimalikult paljusid toetada. 
Mingi osa rahast paneks ma kindlasti kuskile hoiule ja niiöelda "kasvama", sest olgem ausad, miljon eurot ei kestaks igavesti. 
Kindlasti ostaks ma kas maja või siis krundi ning hakkaks ise maja ehitama. Päris valmis maja ei tahaks, sest tahaks ikka ise ka midagi teha. 

*Kui ma võidaksin mingi ainult paar tonni, siis selle raha ma paneks tuimalt kõrvale ja ei raiskaks seda. Ja koguksin nii kaua juurde, kui lõpuks oleks nii palju raha koos, et saaksime endale päris oma kodu osta. 

*Kui ma võidaksin 100€, siis on kaks võimalust, ma kas paneks selle raha kõrvale või riskiks ja ostaks selle raha eest veel lotopileteid. 

Ok, ma ei tea ma tahaks täiega praegu lihtsalt lotot mängida. See piinab mind. Tahaks võita. Tahaks päris oma majagi. :O 

Kui tihti Te mängite lotot? Kui tihti te võidate lotoga? Milliseid lotopileteid te ostate? Kui palju olete kõige rohkem võitnud? Mida Te teeksite rahaga, kui te võidaksite miljon eurot? 

Kommentaarid

Populaarsed postitused